Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

суботу, 5 січня 2013 р.

Приклад віри


В Румунії часто виглядало так, ніби знову жив святий Василій Великий, або ми могли чути його слова, які повторяли святі двадцятого століття.
Коли одному пастору погрожували депортацією, він відповів:
-Куди мене хочете вислати? Де б я не був, я завжди буду у світі мого Отця.
На погрозу конфіскації майна знову відповідав:
- Що є направду цінним для мене, то воно є завжди зі мною. Вам було б потрібно досить велику драбину, щоб мені це забрати, адже мій скарб маю у небі.

- Тоді ми вб’ємо вас.
- Для нас християн смерть не є смутком, але надією. Ми віруємо, що перейдемо до кращого життя.
- Ви несповнарозуму! Ми не вб’ємо вас, але закриємо під замок до ізольованої камери між ковані стіни і ніхто вас не зможе відвідувати.
- Я маю Друга, який може пройти навіть крізь ковані стіни. Від Христової любові мене відлучити не можете.
Переклад з чеської
Річард Вурмбранд «Голос мучеників», 4/2012
(Річард Вурмбранд (1909-2001) – румунський лютеранський пастор, який був за свою віру 14 р. в комуністичній тюрмі. Після переїзду на Захід заснував в 1967 р. разом із своєю дружиною Сабіною міжнародну місійну організацію, ціллю якої є допомагати переслідуваним християнам).