Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

неділю, 17 квітня 2016 р.

Чи можливо бути свобідним? І яку свободу дарує нам Ісус Христос?


Можливо бути свобідним, якщо перебувати в Ісусі Христі. Тільки Він може дати нам цю бажану свободу. Колись я мав багато залежностей: алкоголь, куріння, а також погані слова. Ці залежності мене зводили до ще більших гріхів і залежностей. Я ставав більш черствим, безсердечним, не реагував на біль інших людях, також мало звертав уваги на батьків, на їх життя і проблеми. Я жив своїм задоволенням і тим самим був заручником гріха. Молитва -  розмова з Богом була коротка, а деколи і це забував.

Коли я почув у глибині свого серці, що моє життя якесь не таке, не правильне, тоді я прийшов до Ісуса, став перед Його хрест, побачив Його розп’яття і рани. Я усвідомив та визнав, що Він – Ісус, Божий Син, тут на хресті помирає за мене і мої гріхи. Перед Ісусом я чинив покаяння за усе моє минуле життя і в ту мить я був визволений і став свобідним від поганих звичок і слів.
Якщо бачу на роботі чи вулиці людей, які є невільниками своїх грішних залежностей, то бачу колишнього себе і знаю, що як би не Ісус Христос, то я був би ще у рабстві гріха. І тільки через Ісуса та Його правду я є свобідним. Тепер на роботі, у спілкування, в сімї я можу розрізнити де є правда, а де є брехня. 

Віталій