Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 11 травня 2016 р.

Молитва заблуканої вівці

Господи Боже мій! Я заблукана вівця з Твоєї отари. Немає таких слів аби виразити мою гріховність. Боже, в ім'я Твоє, спаси мене.

Горе мені, бо постійно грішу і відкладаю покаяння на майбутнє, не знаючи, що принесе мені день прийдешній. Горе мені, бо ясно розумію в чому добро і добровільно творю зло. Чув я про смерть, а живу як безсмертний. Багато обіцяю, а мало виконую, бо потрібні плоди, а не листя, потрібні діла, а не слова.

Господи, просвіти затемнений розум мій, зігрій холодне серце моє, зішли на мене духа покаяння за мої гріхи, визволи мене від пітьми кромішньої, від плачу і скреготу зубів. Отче Небесний, не залиш мене й укріпи мене немічного. Амінь.