Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 20 червня 2012 р.

Рак відступив

У мене була страшна хвороба – меланома (рак шкіри). У Львівській онкологічній лікарні це злоякісне новоутворення на скроні випекли. Призначили 13 сеансів рентгенотерапії. Загоювалася ранка дуже довго, врешті затягнулася.
Здавалося, що біда минула. Але досить швидко я переконався – радіти рано. Пігментна пляма, яка була поблизу випеченого місця, почала інтенсивно чорніти і вкриватися твердою роговицею. Збільшилася у розмірі.
Львівські лікарі радили знову випікати і то чимшвидше. Однак я завагався. Звернувся за допомогою до народної медицини. Не допомогло. Хвороба прогресувала.
Минуло три роки… На лиці появилося ще одне новоутворення. На цей раз у вигляді бородавки, яка дуже швидко росла, потемніла і вже загрожувала лівому окові. Наступ недуги посилювався. І хто знає, чим би все скінчилося, якби я не звернувся за допомогою до Бога. Почав ще більше молитися, благати порятунку.
Господь покликав мене на реколекції до Підгірців. Тут я духовно збагатився і почав дивитися на все, що мене оточує, іншими очима. Висповідався. Визнав свої гріхи перед Господом Богом, прийняв Св. Причастя, а пізніше з вірою молився за своє одужання. Це облегчило мою душу, і не тільки. Бог мене дійсно оздоровив. Там, де була грізна меланома, там залишився тільки маленький трикутний значок. Слава Тобі, Боже!
Михайло П. (м. Броди)