Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятницю, 31 січня 2014 р.

Лист до молоді: Ісус змінив моє життя

Мене звати Сергій. Мені 32 роки. Хочу розповісти, що Ісус зробив у моєму житті. В 2011 році я посвятив своє життя для Христа, щиро покаявся та зробив рішучу постанову розпочати своє життя все по-іншому. До того моменту моє життя радикально відрізнялося. Декілька судимостей і більше десяти років нарко-стажу. Але розпочну з початку.

Я народився в хорошій сім’ї. Мої батьки мали вищу освіту і працювали по фаху та отримували середньостатистичну заробітню плату, як і більшість сімей цього часу. Не пили, не курили і дуже рідко сварилися, одним словом нормальна сім’я. В молодших класах я добре вчився, в середніх – їздив на міські олімпіади з математики і займав призові місця. А вже в старших почав курити і прогулювати уроки. Попробував травку, таблетки, а після 11 класу попробував ширку.

Більшу частину дня проводив на вулиці. Любив приймати участь у вуличних бійках, за що й був неодноразово судимий. В 21 рік отримав 3,5 роки позбавлення волі, які відсидів до дзвінка за нехорошу поведінку. Після звільнення, майже в 25 років, хотілося трохи спокійного життя. Влаштувався на роботу і хотів чесно заробляти гроші, але наркотик був присутній в моєму житті. Пропрацювавши майже рік, я зрозумів, що на ці гроші, які мені платять, жити неможливо, тим більше, що у мене була дівчина, і я думав про сім’ю, дитину…

Оскільки я був наркоманом, то найлегше організувалась поставка наркотиків у місто, а ще до того мої батьки купили мені машину. І справи, як я тоді, думав пішли у гору. Появилося багато грошей і вже можна було подумати, що життя налагодилось, прибутки були 100-150$ в день. Одним словом грошей було більше ніж я міг витрачати. Але так продовжувалось не довго, бо як кажуть на чужому горі не заробиш. Наркотик робив свою справу, з кожним днем доза зростала, та й ще міліція сіла на хвіст. Бог дає розум і сили призупинити цю брудну справу. Купую багато ліків, закриваюсь в дома, через місяць "вилажу" з системи і роздумую над тим, як би почати заробляти чесно гроші.

Організовується маленький, але легальний бізнес, заради стартового капіталу продаю машину. Справи знову йдуть в гору, але через декілька місяців повертається наркотик і знову займає перше місце в моєму житті. Забув купити товар, не має грошей на зарплату, і так все знову рухнуло. Залишився я в системі і без грошей, ще й повна вседозволеність викликала апатію до життя. Були самогубні думки. Бог покерував так, що я попав в реабілітаційний центр. Там було ще декілька таких, як я хлопців. Ми познайомились і кожен розказав свою історію життя та як Бог все змінив. Тоді прийшла моя черга і я розповів про свою біду. Коли говорив в душі збуджувався жаль за марно прожите життя.

Після свідчення мені запропонували клякнути і попросити в Ісуса пробачення за гріхи. Сльози наповнили мої очі. Я просив і плакав. В цей момент я відчув як тягар впав з моєї душі. Я зрозумів, що Ісус мені простив та мене любить. З того часу моє життя повністю змінилось. Я направду пережив зустріч з живим Богом. Я зрозумів, що Він мене чує і бачить, що Він завжди поруч і хоче допомогти, треба лише попросити. Я в один момент кинув пити, курити, колотись і матюкатись. Тепер я регулярно молюся та читаю Боже Слово. Бог допоміг мені і Він може допомогти і тобі, бо він любить тебе. Адже він Отець наш небесний, Йому все під силу, лише попроси!!! Я зробив цей крок і не жалію, зроби його і ти. 


З повагою Сергій (2014 рік)