Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

понеділок, 23 липня 2012 р.

МОЛИТВА У ВАЖЛИВІЙ ПОТРЕБІ

Молитва розрахована на сім днів. Якщо справа дуже важлива, то можна молитися її сім тижнів . На 50-тий день було зіслання Св. Духа. 50-тий рік був роком Божого змилування.
«Чого б ви тільки попросили в Отця у Моє Ім’я, Він дасть вам». (Ів.16,23)

І. Понеділок

О Мудросте вічна і втілена, наймиліший і поклоніння найгідніший Ісусе, Правдивий Боже і правдивий Чоловіку, єдиний Сину Отця вічного та Приснодіви Марії! Глибоко кланяюся Тобі в лоні і славі Твого Отця, де Ти був цілу вічність, і в дівичому лоні Марії, Твоєї найдостойнішої Матері, в часі Твого Втілення. Складаю Тобі подяку за те, що Ти “винищив Самого Себе і прийняв вигляд раба” (Фл. 2,7), щоб мене вирвати з жорстокого рабства диявола. Тепер приймаю і аж до смерті хочу приймати цю покору.

Мій Господи, навіть коли б я відзначався постом, молитвою, щедрістю, невинністю чи іншою чеснотою, то все без покори розпадеться і згине.
Життя є коротке, не знаю ні дня, ні години своєї смерті. А Ти закликаєш мене, щоб я був готовий на Божий суд і на вічність. Тому сьогодні маю жити з віри, так ніби це є перший і одночасно останній день в моєму житті. Господи Ісусе, Ти сьогодні стукаєш у двері мого серця. Я тепер Тобі відкриваю і приймаю Тебе за свого Спасителя і Господа. „Приймаю” (це декілька разів підряд в дусі повтори). Тепер до мене відноситься: „Тим, які Його прийняли , дав владу стати Божими дітьми”. (Ів.1,12) 
(Богородице Діво…3р.)  

 

ІІ. Вівторок

Ісусе, визнаю Тобі свою велику і скриту гордість, бо, власне, в скритості свого серця вважаю себе найкращим, найважливішим і найпобожнішим. Якщо можу зробити щось доброго, то в мені ще більше зростає відчуття вищості над іншими, незамінності, і ще більше осуджую ближніх. Я є більший грішник від тих, яких осуджую, бо те що осуджую, сам роблю. Я отримав більше ласки і світла, однак, не приношу “плід гідний покаяння” (Мт. 3,7-10). Я сповнений пихи, гніву, заздрости, критики, свавільник, який бунтується проти Божої волі. Я -найбільша перешкода для моїх ближніх, щоб вони могли повірити, навернутися і зростати у святості. Від вічної кари можу спастися тільки покорою, за яку повинен щодня змагатися! Мій Ісусе, від Тебе я повинен вчитися тихості і покори (Мт. 11,29). Дивлюся на терновий вінець на Твоїй голові, бачу слину на Твоєму обличчі, тростину в руці, багряницю, чую і насмішливі слова! Ти, невинний, терпиш за мене! За всі мої минулі гріхи: нарікання, свавілля, розкошування і різні згіршення мені тут, на землі, належить биття, опльовування, погорджування і глузування. Це для мене найбільше добро, якого мені потрібно постійно шукати, бути за це вдячним і дякувати кожному, хто мене буде зневажати і принижувати. (Подякуй Ісусові за те, що для твого очищення допустив конкретне приниження і терпіння.)      
(Богородице Діво…3р.)

 

ІІІ. Середа

Ісусе, я, убогий грішник, Х.У., в присутності Твоєї Матері відновлюю та підтверджую свої хресні обітниці. 
• відрікаюся назавжди сатани;
• відрікаюся назавжди всієї його гордині;
• відрікаюся назавжди усякої співпраці з ним. 
Далі відрікаюся всіх нечистих демонів, які осквернюють і поневолюють передусім моє тіло: демона обжерливості, розпусти, алкоголізму, демонів гіпохондрії, лінивства, мамони, споживацтва… Добра Мати, щоби тепер у мені не залишилось порожнього місця, випроси для мене в Ісуса духа самовідречення і чистоти!
Далі відрікаюся всіх демонів, які освернюють і поневолюють передусім мою душу: духа брехні, страху з того, що маю наслідувати Тебе, духа гніву, заздрості, критиканства, осуджування, себежалості, богохульства, бунту; духів, які діють в сьогоднішньому часі через нечисту музику, часописи, літературу, телебачення, інтернет і через суспільну думку. Відрікаюся духа гордості, єресей, фарисейства, лібералізму, раціоналізму, гностицизму і всіх релігійних демонів, які зловживають відчуттями і розумом та нищать живу віру. Відрікаюся всіх демонів, які через суспільну думку зло вважають за добро, а добро за зло. Добра Мати, випроси мені у Господа Ісуса Христа духа правдивої себекритики і послуху, щоб місце в моїй душі не залишилося порожнім.   
(Богородице Діво… 3р.)

 

IV. Четвер

Далі відрікаюся всіх нечистих демонів, які осквернюють і поневолюють передусім мого духа: це демони, які перейшли на мене через спіритизм (викликання духів), гіпноз, гомеопатію, народних цілителів, психотроніків, парадіагностиків, віщунів, магнетизерів, астрологів, білих і чорних магів та їхньої діяльності. Відрікаюся демонів, які перейшли на мене через йогу, дзен, метод рейкі, метод Сильви, трансцендентальну медитацію, гороскопи, кондиціонограми, китайські масажі та інші орієнтальні практики; через читання окультної літератури, через різні практики і симпатії, викликані ЗМІ та суспільною думкою, якою керують демонські сили!
Відрікаюся демонів, які перейшли на мене як темне спадкоємство з третього-четвертого покоління через те, що мої предки повірили різним формам магії, віщування, спіритизму та магнетизму.
Цілковито відрікаюся від всіх цих демонів, яким я свідомо чи несвідомо відкрився, або їх успадкував. Добра Мати, випроси мені, щоб до порожнього місця у мені зійшов в повноті Святий Дух, якого Ти разом з апостолами прийняла в день П’ятидесятниці (Ді. 2).
(Богородице Діво… 3р.)

 

V. П’ятниця

Дякую Тобі, Господи Ісусе, Сину Божий, що Ти помер за мене на хресті і Твоя Кров мене тепер очищує від кожного гріха (І Ів.1,7). Ти смертю на хресті зломив силу гріха і диявола. У св. Хрещенні я був занурений до Твоєї смерті (Рим.6,4). Перед смертю Ти сказав: „Спраглий!” Це була не тільки фізична спрага, але і внутрішнє прагнення довершити діло спасіння. Ісусе, і я тепер разом з Тобою прагну спасіння свого і ближніх.
У воланні „Елі, Елі, лема савахтані” Ти висловив момент найважчої боротьби, коли Ти взяв на Себе всі мої гріхи, і Тебе мучили демони темряви.
У воланні „Звершилося” Ти довершив діло спасіння. Диявол і гріх були переможені. Нічого вже не потрібно додавати, тільки потрібно собі це усвідомлювати і реалізувати.
Ці Твої слова є точним відображенням подій перед Твоєю смертю. Вони стосуються і мене. Останні слова передають момент Твоєї спасительної смерті і за мене: „Отче, в руки Твої віддаю Духа мого”. Господи Ісусе, через св. Хрещення я був занурений до Твоєї смерті. Твою смерть маю вірою уприсутнювати, через зречення своєї волі, навіть в найменших речах (лінивство, страх…). І я тепер з вірою переживаю смерть разом з Тобою: „Отче, в руки Твої віддаю духа мого”. (Лк.23,46) (Декілька разів в дусі повтори з вірою: „Отче, віддаю духа свого”.)
(Богородице Діво… 3р.)

 

VI. Субота

Господи Ісусе, перш ніж Ти промовив останні слова, що стосуються Твоєї смерті, Ти сказав до учня: „Ось мати твоя” (Ів.19,25-27). Щоб могти реалізувати таїнство Хрещення, тобто єдність з Твоєю смертю і воскресінням, я повинен духовно стати під хрестом як твій учень(-иця). Учень – це той, хто охочий все втратити (Лк.14,33), і навіть свою душу задля Тебе та Євангелії (Мк.8,35). Тепер свідомо, в дусі під Твоїм хрестом „втрачаю свою душу… ”. (Декілька разів в дусі з вірою це повтори.)
В дусі подивися в очі розп’ятому Ісусові. І тобі Він  дасть свій заповіт, словами: „Ось Мати твоя!” Скажи: „Приймаю”. (Декілька разів в дусі з вірою це повтори). Учень прийняв Її до себе (eist ta idia, Ів.19,27). Усвідом: мати не тільки передає життя, але і вчить правильно жити. Ісусова Мати вчить жити з Ісусом і в Ісусі. Ісус прийшов на цей світ через Марію і Святого Духа. Так хоче народитися та жити і в тобі.
(Богородице Діво… 3р.)

VII. Неділя

Господи Ісусе, Ти воскрес реально та історично і цим доказав, що Ти є Бог. Кожен атом, кожна клітина і все живе свідчить про Божу мудрість та всемогутність. Ти є Бог.
Вночі після суботи Ти воскрес і з’явився багатьом того дня, а потім ще 40 днів. Коли апостоли прийняли Святого Духа, то свідчили про Твою відкупительну смерть, проповідували покаяння на відпущення гріхів і Твоє реальне воскресіння. За це свідчення заплатили і своїм життям як мученики. У Хрещенні я з’єднаний не тільки з Твоєю смертю, але одночасно і з Твоїм життям, з Твоїм воскресінням (Кол.2,12). „Ісусе, Ти є в мені, а я – в Тобі”. (Декілька разів в дусі повтори це з вірою.)
Кожної неділі маю переживати Твоє воскресіння, а також і повне прийняття Святого Духа, щоб бути Твоїм свідком і бути охочим, як апостоли, віддати своє життя за Тебе. Нехай Святий Дух дасть мені світло і силу. Нехай Твій вогонь спалює в мені всі форми егоїзму і нечистоти, і одночасно нехай запалює мене чистою любов’ю до Тебе та ревністю за спасіння душ. Ти мене хрестиш Святим Духом і вогнем. „Приймаю.” (Декілька разів в дусі повтори це з вірою).                                               
(Богородице Діво… 3р.)