Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

понеділок, 18 травня 2015 р.

Джон Рамірес – колишній чародій та маг



Джон виріс у бідній сім’ї м. Нью-Йорка (США). На його вулиці у південному районі Бронкса жило мало сімей. Там часто ставалися вбивства і щоб вижити потрібно було бути хитрим, жорстоким і вбивати. По лінії його батька всі були чародіями і магами. У віці 8-9 років він бачив як тато входив до іншої кімнати, щоб поклонятися дияволу через різні ритуали. Він відчував як уся кімната наповнялася присутністю темних сил.
У віці 10 років Джон з мамою пішли до ворожки на гадання з карт таро. Вона їй сказала: «Ми потребуємо цього хлопчика. Якщо ти його не віддаси нам, він за 30 днів осліпне». Мама зі страху продала усі меблі, щоб заробити гроші на вступну церемонію посвячення у школі чаклунів та магів. Там його готували на те, щоб стати чародієм. Він відвідував церкву сатани, де збиралися окультисти і там приділяв багато часу на різні сатаністичні ритуали (з 19:00 – 05:00). Так він уклав свій союз із дияволом і став його слугою ще з дитинства.
В 11 років він просив диявола, щоб цей вбив його 33-х річного батька.  Після цього його батька застрелили в нічному клубі. Від цього моменту диявол став його батьком. На вулиці його так і називали «син диявола».

В 13 років він здійснював астральні подорожі – виходив духовно з свого тіла, -  і перебував у різних регіонах та місцях. Джон мав досвід з різними територіальними демонами, які відповідали за цілі країни, міста і вулиці. Він знав їх імена та як з ними контактувати. Він знав також як насилати прокляття у відповідні місця та кидати там духів проституції, наркотиків, гомосексуалізму, духів вбивства та самогубства,  духів біполярності та шизофренії.
У 15-16 років Джон астрально входив до лікарень, вносив там духа смерті та насилав хвороби, щоб хворі люди помирали.
В житті він був людиною, яка мала гроші, машини, жінок тощо. Усі його боялися, включно міліції та охорони, бо знали, що він міг вбити людину за допомогою магії у сні. Він втратив сумління. Завдяки магії він запроторив свого рідного брата на 5 років ув’язнення.
За його словами: «У світі окультизму було багато впливових людей з влади, лікарі, юристи, судді, працівники міліції і навіть відомі співаки».
Джон після свого навернення визнає, що вони були більш організованіші ніж християни - Церква Ісуса Христа. Він ночами був на молитвах та говорив з дияволом, а християни навіть не можуть піти на годину до церкви, щоб мати постійну єдність з Господом.
Джон знав всяку духовну владу і демонів, які керували цілими регіонами Америки, Канади, Африки, Гаїті. «Я знав кожного духа який керував окультизмом, Нью Едж, Буддизмом, Ісламом та спіритизмом. У мене був союз з кожною владою, духом Єзавелі  і дияволом. Духовний світ являється набагато реальним ніж фізичний, лиш ми цього не бачимо».
«Я ставив християн на коліна, але не для молитви, а тому, що в них не було сили. Це не було тому, що Бог не є Всемогутній, але тому, що самі люди були слабі в Бозі. Вони не молилися, не постили і не мали особистого відношення з Богом.  Це був лиш вигляд побожності, але не було сили. Люди були слабкі,  у них була Біблія, правильний одяг, але не було єдності з Ісусом, тому що вони не були в Його волі, не в Його обітницях і не в Його Божественній цілі.  І я користувався тим. Вони були моїми рабами, я ламав їх, я робив над ними магію», - визнає Джон. «Ми гальмували ріст церков і робили усе, щоб  люди не могли спасатися».
Джон підкреслював що для нього не було проблемою  вбивати чи шкодити атеїстам, Свідкам Єгови чи людям, які не вірили в існування диявола, адже вони не мали духовного захисту в Крові Ісуса Христа. «Все, що не було захищене Ісусом Христом було легкою мішенню, щоб атакувати».
Коли він намагався  спричинити смерть одній віруючій жінці через ритуал вуду, йому нічого не виходило. Після 20 днів демон йому сказав: «Ми мусимо призупинити наші дії, бо Бог наказав  її не чіпати».
Як би ретельно людина не служила дияволу, він завжди пеклом відплатиться. Коли Джон хотів взяти відпустку на один рік, він зразу осліп, це було його покарання. У диявола на службі немає відпусток.
Як Ісус його визволив від влади темноти?
Одного разу Джон переглядав телешоу масових бійок і раптом почув голос з гори, який раніше ніколи не чув: «Ось я приходжу, а що буде з твоїм життям?». На стіні квартири він побачив вогняне небо  і людей, які стояли на колінах. Джон бачив інших людей, які тікали від вогню. Вони хотіли сховатися, але не було місця. Він собі сказав, що це все має означати? Джон сказав: «Боже, якщо Ти є і Ти є сильніший, то покажи це мені!» Потім він ліг та заснув... У сні Бог відкрив йому видіння пекла. Він сів разом з другими людьми в поїзд, який з великою швидкістю рухався чорними тунелями до брам пекла. Опинившись перед пекельними брамами, його огорнув сильних страх і жар, він задихався. Було чути жахливе ревіння, плач  та розносився нестерпний сморід. В його думках промайнула думка: «Я не можу тут загинути». Побачивши тунель він побіг в глибину тунелю сподіваючись знайти вікно або велику щілину, щоб вирватися з цієї пекельної реальності. Але нічого не знаходив. Там його знайшов диявол, який йому вже показав своє правдиве лице та свої реальні цілі. Демон йому сказав: «Чому ти хочеш тепер від мене втекти, я все для тебе робив,  тобі відкрив багато таємниць, я тобі приготував спеціальне місце у царстві темноти. Я знаю, що ти хочеш покинути мене. Ти плануєш викрити мою релігію, викрити хто я є і як дію в духовній реальності». Потім він намагався зловити Джона в свої руки. Аж тут несподівано появився хрест Ісуса Христа у великому світлі і силі. Джон скерував цей метровий хрест на демона і він просто розтаяв, став безсилим.  Скориставшись тим моментом, Джон спробував знову втікати, але демон його знову наздогнав та погрожував, що він йому належить і на ньому є знаки, якими він йому посвятився. Джон собі подумав, ось тут мені кінець. Аж тут знову появився хрест перемоги Ісуса Христа. Потім він пробудився та повернувся до земної реальності. Джон впав каючись на коліна і прийняв Христа.  Після цього він спалив усі окультні речі, які становили собівартість 100 тис. доларів.  Він залишив магію і сатанинську релігію і все, що мало зв'язок з силами темноти.
Після цього диявол йому не давав спокою. Місяць часу демони його мучили у сні, душили, погрожували. Хотіли вирвати його свідомість і душу. Чародії і маги також намагалися його вбити, бо він знав багато таємної інформації. 
«Я дрижав від страху ночами. І 30 днів я плакав не знаючи як молитися. Я говорив: «Ісусе,Ісусе, Ісусе!». Після цього я в церкві запитав Господа: «Чому Ти допустив це жахіття на мене?» Господь мені відповів: «Я хотів бачити як сильно ти мене любиш. Я хотів бачити як сильно ти надієшся на мене. І після цього, я вже ніколи не був мучений дияволом».
Тепер я є євангелист і 14 років служу Богу і ніколи не обміняю це на будь-що на Землі. Я знаю, що в один день Ісус скаже мені: «Вітаю тебе у дома. Молодець, вірний слуго!».
«Найвищий знак який я маю – це моя любов до Ісуса Христа. Він - мій Господь, початок і кінець. Ніяка зброя не переможе мене. Я помер з Ісусом і прийду до дому. Ніщо мене не відділить від Ісуса.
«Немає більшої любові як хрест, який появився в пеклі такому грішникові як я. Як Давид говорить: «Зійшов би я на небо – Ти там єси, ліг би я в Шеолі – і там Ти» (Пс 139,8). Благодать і милість Божа знала моє положення. Бог мав свої плани для мого життя. Через мою гординю, мої демонічні, високомірні та егоїстичні дороги, коли я вже був майже пропащий в пеклі, Ісус Христос полюбив мене і сказав мені: у мене є план для тебе. Я люблю тебе більше ніж ти можеш собі це уявити. І він показав це в пеклі…
Тепер я все вирішив. У мене є інший Батько, який перебуває на висотах. І Він любить мене більше ніж я можу це собі уявити. І цю любов я можу тепер дати своїй дочці. Сьогодні моя дочка є християнка, яка народилася з висоти. Я знаю що Бог її використає в своїх цілях. Я їй передав свою естафету, на цей раз правильну».  
Особисте відео Джона Раміраса