Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 8 серпня 2012 р.

Ісус визволяє від куріння


Мені 23 роки, від 15 років курила. Починала в “крутій” компанії, щоб похизуватися перед друзями, а потім стала залежною, і скільки не намагалася, однак своїми силами не могла позбутися цієї залежності. Бачила, що це нищить моє здоров’я і витрачаю багато грошей. З жахом дивилася на свою співробітницю, яка курила, хоч і була вагітна, але так як і я не могла визволитися від цієї залежності. Знала, що мене чекає те саме. У цій безвихідній ситуації я звернулася за порадою до сестер-монахинь.
Вони запропонували молитися святу годину і приймати благословення в 2100 год., особливо, щоб визволитися від цієї залежності. Так просто! З вірою його щодня приймала. Також я почала молитися молитовну сторожу – маю годину з 2400 до 100. Тут часто визнавала Ісусові свою гордість, через яку попала в це рабство і просила у Нього прощення і визволення. За декілька тижнів сталося чудо: як завжди я вийшла на “перекур”, затягнула... і раптом відчула сильний біль в грудях. Я зупинилася: що це таке? Ще раз потягнула, і знову боліло. Кинула сигарету, здивована, але і занепокоєна, бо я дуже боюся болю, не здібна терпіти. За деякий час знову закурила, і знову почало так сильно боліти, пекти в грудях. З великою відразою кинула сигарету і рішуче постановила вже ніколи не взяти третьої. Від того дня вже пройшло півроку, а мене і не тягне курити. Це велике чудо, бо я своїми силами найдовше могла не курити тільки 2 дні. Ісус дійсно живий Бог. Він сильнійший ніж всі наші залежності! Він мене визволив з моєї залежності через благословення, яке дають священники о 2100 год. і цілковито змінив моє життя. Я є вдячна Ісусові. Хочу і надалі молитися і просити за навернення і визволення інших, яких дух світу тягне до погибелі.

Галина, Івано-Франківськ