Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

четвер, 9 серпня 2012 р.

Правдивий християнин не боїться свідчити про Ісуса

Під час мого навчання в університеті нам в межах одного предмету, який був пов’язаний з культурою, почати показувати фільми, і на цю тему ми потім повинні були написати курсову. На одну лекцію професор приніс відеокасету на тему: “Гомосексуалізм”. Це був сучасний фільм про двох гомосексуалів, стосунки яких були показані, як цілком нормальна річ. Я там сиділа і дивилась про що є цей фільм і це викликало в мене відразу. Було це огидне. Коли розпочалась перша нечиста сцена, я почата кипіти гнівом і ненавистю до гріха.
Сиділа на самому переді і відчувала, що погляди всіх моїх одногрупників (які знали, що я є християнка) є звернені на мене і стежать за моєю реакцією. Пізніше моя одногрупниця сказала, що так і було. Лише в душі кликала: “Ісусе, Ісусе!” І знала, що мушу встати і відійти. Тут йшлося про чистоту мого серця і про честь Господа Ісуса Христа. Це була нагода дати свідоцтво про Ісуса, свідоцтво християнина. Я почала збирати сумку і в душі безперестанку кликала: “Ісусе, Ісусе!”, і тоді встала і відійшла. Пізніше з вірою відкрила Святе Письмо і мій погляд впав на слова: “Ви ще не протиставились до крови в боротьбі проти гріха”. Це був явний гріх і потрібно було явно проти нього протиставитися. Професорові наступного дня сказала, що я про цей фільм працю писати не хочу. Він на хвилину зупинився, але потім признав мою християнську позицію, а для написання праці дав мені іншу тему. Коли я потім вийшла з приміщення університету, мене наповнила велика радість, що моє серце може бути чистим і що належить Богові.

Софія, 24 р.