Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

неділю, 21 квітня 2013 р.

Народження з висот

Хочу поділитися з вами своєю великою радісно. Вона полягає в тому, що я знайшла Живого Ісуса – свого Бога і свою найлюбішу Матір – Пречисту Діву Марію. Я не хочу сказати, що до цього я не вірила в Бога. Навпаки, вважала себе практикуючою християнкою, була членом Апостольства Молитви. Я часто приступала до Святих Тайн, читала духовну літературу, але можу тепер з впевненістю сказати, що докінця не розуміла слів Господа Ісуса, які Він говорив до своїх апостолів: “Закиньте свої сіті на глибінь!” Тобто до мого радикального навернення я не була повністю відкрита на дію Святого Духа.


Так, я дійсно була глуха на голос Божий. Мій духовний стан не змінювався, мене постійно переслідували нетерпеливість, гординя, незадоволення всім і собою. Тим часом мій син вступив до монастиря, а Господь дає мені тілесне і духовне терпіння, я не могла бути на облечинах у сина.

Моє народження з висоти відбулося на реколекціях в монастирі, віра моя відродилася Духом Святим. Тепер я вчуся жити за словами Святою Письма.

Яка це велика Божа ласка, кожного дня помирати і воскресати з Ісусом! Я прошу Бога, щоб вся моя родина правдиво навернулась до Ісуса, і ціла Україна. Всім нам треба молитися за це “... бо Царство Боже є між вами” (Лк. 17, 21). Після реколекцій я одержала дар Святого Духа – писати вірші на прослану Господа Бога. За все дякую Богові!

Марія, м. Львів