Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 3 квітня 2013 р.

Чуда через Святу Ріту


Наша сім’я має сім членів. Кожний має свою молитовну сторожу. Цього місяця то було особливо цікаве, бо ми, три сестри, захворіли. Свої молитовні сторожі ми молилися в ліжку, старалися їх не пропускати. Ісус нас поступово, одну по другій, піднімав з ліжка. З цього ми мали такий досвід: Коли моя молодша сестра, яка вже чулася краще, по закінченні своєї молитовної сторожі прийшла до кімнати, і бачила, що читаю релігійний журнал, каже мені: “Я також перед своєю молитовною сторожою читала той журнал, а саме про Святу Ріту, а в кінці сторожі ще Її коротко попросила, щоб мені впала температура. Тепер іду поміряти температуру.”
А Ісус через заступництво Святої Ріти зробив чудо – вона зовсім не мала температури. Коли я це побачила, зразу пошукала в журналі про святу, молилася коротку молитву, яка там була написана, а яку я перед тим не зауважила. Ми разом щиро просили Ісуса, щоб і мене через її заступництво оздоровив. Я на голос перепрошувала Ісуса за свої гріхи, за все своє лінивство, нетерпеливість, непослух і недбальство, якими цю хворобу собі запричинила. Зверталася до Ісуса як до свого Спасителя, який Свою Кров пролляв і за ці мої конкретні гріхи. Визнавала Ісусові, що вірю в силу Його Крові, що Він мені прощає і може мене оздоровити. Також просила Святу Ріту нехай і мені випросить таку велику любов до Ісуса, яку мала Вона. Коли у вечері поміряла температуру, гарячки вже не було! 

Оксана, Івано-Франківськ