Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

понеділок, 8 липня 2013 р.

Окультизм – це пастка диявола. Як визволитися від влади окультизму?

Не дивлячись на те, що християнство в Україні існує вже більше, ніж тисячу років, елементи язичництва ще до сьогодні залишили свої глибокі коріння. Наша Батьківщина дала Церкві багатьох святих, багато людей віддало своє життя за віру в Христа, за любов до Бога та Батьківщини, особливо в часи комунізму, коли було знищено багато храмів, коли в нас хотіли забрати Бога. А там, де немає Бога, своє коріння запускає диявол. Він є ворогом Бога і ворогом людини. 

Диявол - не якась казкова істота чи міф, він реальний. Його завдання - погубити душу людини, віддалити її від Бога, засіяти в людських серцях зло, ненависть, страх, невіру і розбрат. Він нас ненавидить, а прикидається як приятель, який хоче нам допомогти. Він робить багато реклами та обіцянок.

Та найголовніше його завдання - зробити так, щоб люди не вірили в Господа Бога і не довіряли Йому. Саме тому він використовує різні методи, щоб перешкодити людям вірити в Ісуса Христа. Він є дуже хитрий та інтелігентний. Біблія називає диявола батьком брехні. Я помітив, що наші люди дуже мало знають про нашого Творця і Спасителя. Сучасні християни не читають Св. Письма. Вони не лише не знають істину, але й не хочуть її знати. Господа Бога ставлять на другий план, Він їх не цікавить. А щоб вірити в Бога, то треба Його знати. В наші часи ніхто не забороняє ходити до церкви. Є чимало духовної літератури, можна відвідувати уроки катехизму. Треба тільки хотіти. Диявол використовує наше незнання та нерозуміння і атакує у найболючіше і найуразливіше місце. Він зазіхає на чистоту нашої віри - змішує віру в Єдиного Правдивого Бога з численними забобонами та прикметами.

Читати також:
Перша Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно)

Нерідко пересічній людині дуже важко відрізнити правду від брехні. На наших теренах по містах та селах разом з християнством практикується практична магія, де християни, звертаючись до мольфарів, ворожок, гадалок, цілителів, екстрасенсів, біоенергетиків, не тільки шкодять власній душі, але і отруюють душі інших людей, а не раз і своїх власних дітей для яких хочуть здоров'я, доброго заміжжя чи успіху в підприємницькій діяльності тощо. Особливо поширені такі магічні обряди, як зливання воску, зливання олива, викатування яйця, спалювання рожі, зливання вроків, обкурювання, різні пороблення, відроблення чи порчі, ставлення свічок у храмах чи каплицях із злими намірами, з метою помсти і бажання смерті, і багато інших ритуалів та обрядів, які не мають нічого спільного з християнськими обрядами чи практиками. Такі цілителі завжди кажуть, що це Бог дав їм такий дар, що мають благословення священика і роблять безкорисне добро людям, на деякий час «привертаючи здоров’я», а забирають душу і віддають її в жертву дияволу в подяку за поміч.
Магія, віщування, спіритизм, екстрасенси, цілителі, мольфари, маги, біоенергетики, забобони, сонники

Диявол тішиться також, коли люди самі до нього приходять, тобто коли йдуть до ворожок, гадалок, чаклунів, коли вірять в гороскопи, йдуть до екстрасенсів. Люди готові повірити всім і всьому тільки не Богові. Джерелом всієї магії є диявол. «Нехай не буде в тебе інших Богів крім Мене. Не робитимеш собі ніякого тесаного кумира, ані подобини того, що вгорі, на небі, ні того, що внизу, на землі, ні того, що попід землею, в водах. Не падатимеш перед ними ниць і не служитимеш їм, бо Я Господь твій, Бог ревнивий, що караю беззаконня батьків на дітях до третього й четвертого покоління тих, хто ненавидить мене, і творю милосердя до тисячного покоління тим, хто люблять мене і бережуть заповіді мої» (Вих. 20,3-6). (Порів. також: Втор. 32:16-19; Одкр. 21:8). 

Варто зазначити що елементи магії скриваються в методах альтернативної медицини: гомеопатія, акупунктура, гіпноз, іридиологія, магнетизм, рейки… 

Часто ворожки, чаклунки, провидиці у своїй практиці використовують образки, хрестики, свічки, тобто прикриваються Богом і тим самим притягують наївних, нещасних людей. Річ у тім, що шарлатанство і різного роду цілительство не стоїть на місці, а розвивається і вдосконалює свої методи задурення і зацікавлення. 

Але ж більшість таких "цілителів" каже, що вони лікують саме молитвою, навіть скеровують своїх пацієнтів до церкви, до Сповіді. В людей вони викликають довіру. Деякі цілителі ходять до церкви і лікують начебто Божою силою, але часто й самі не підозрюють, що опинилися під владою демона. Св. Єфрем Сирін говорить, що краще залишитися хворим, ніж для звільнення від хвороби впасти в нечестя, удаватися до замовлянь. Демон, якщо і «вилікує», більше нашкодить, ніж принесе користі. Зробить користь тілу, яке через деякий час все одно неодмінно вмре і згниє, але нашкодить безсмертній душі. Такі люди, якщо не розкаються важко помирають. В годині смерті диявол домагається своїх жертв! Отже, не дозволяйте дияволові обманути себе, не ходіть до ворожок, не робіть собі шкоди, бо все одно ніякої допомоги ви не отримаєте, лише нашкодите. Собі і своїм дітям стягаючи на себе і свою сім’ю духовне прокляття. Ці слуги диявола рекламують себе в газетах, по телебаченні, радіо, нібито хочуть допомогти людям, але не будьмо наївними. 

Ісус - наша допомога

Єдиним спасінням є для нас Ісус Христос. Він дарує правдивий мир і благословення. Тільки Ісус є найкращим лікарем душі і тіла, Йому відкриймо наші серця і доми, бо лише Він може нам допомогти. З твого боку потрібно лиш довіритись Йому. 

Дійсно, люди не раз в своєму житті переживають великі труднощі, проблеми з якими не можуть впоратися, падають духом, падають в розпач, потрапляють в безвихідні ситуації. Не можуть дати ради з ними, не знають де шукати допомоги і шукають допомоги там, де її немає. Минають Бога, минають Церкву, правдивих священиків, а звертаються за допомогою до диявола, за посередництвом гороскопів, ворожок, чаклунів, екстрасенсів, так званих „цілителів”. Тим самим шкодячи собі ще більше. А тим часом Ісус звертається до кожного з нас: "Прийдіть до Мене всі втомлені й обтяжені, і Я облегшу вас. Візьміть Моє ярмо на себе і навчіться від Мене, бо Я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим" (Мт. 11:25-30). 

Отже, перша заповідь забороняє визнавати інших, вигаданих богів, а каже вірити тільки в єдиного Бога, Його любити, на Нього надіятися, Йому служити і молитися до Нього. Вищеперелічені практики чи вірування приносять духовну смерть та прокляття. Біблія це засуджує, називаючи ці речі огидою в очах Божих та ділами темряви. Це є важкі гріхи проти любові та віри в Триєдиного істинного Бога. 

Бережи чистоту своєї віри та допоможи іншим її зберігати і відновити через покаяння! 

Задумаймося, в кого ми віруємо? Кому поклоняємося? Хто є нашим Богом? На якому місці Ісус є в нашому житті? 

Як визволитися від влади окультизму? 

1. Вихід є в Ісусі Христі. Прийди до Нього в покаянні, віддай Йому свої гріхи. Ісус приймає радо тих, хто щиро каються. 

2. Відречися сатани, його гордині і співпраці з ним (назви конкретні форми окультних практик, якими ти проходив, був присутній, практикував чи виявляв до них зацікавленість). 

3. Знищ усі окультні речі: (літературу, відео, амулети, оберіги…) 

4. Зроби Святу Сповідь зі всіх цих гріхів. 

5. Тепер розпочни присвячувати Ісусові визначений час для молитви. 

6. Розпочни читання і життя згідно Божого Слова – Євангелії. 

7. Якщо ти ще не прийняв Ісуса за свого Господа і Бога та не довірився Йому цілковито, то зроби це навіть тепер. 


Молитва прийняття та відречення 

Господи Ісусе Христе прийди до мого життя як мій Спаситель і Бог. Прийди Ісусе, я тепер відчиняю двері свого серця для Тебе. Я вірю, що Ти помер на хресті за всі мої гріхи, що Ти відкупив мене Своєю дорогоцінною Кров’ю. Тому тепер в покорі та любові віддаю Тобі усі мої минулі гріхи (назви самі головні, які усвідомлюєш). Я їх засуджую та відділяюся від них. Я довіряю Тобі також, Ісусе, ціле своє життя. Прошу Тебе керуй ним, перемінюй його та дай мені сили приносити плоди гідні покаяння. Я (ім’я), відрікаюся в ім’я Ісуса Христа сили темноти, яка перейшла на мене через (назви конкретну форму окультизму) і духовного коріння, яке є за ним. Також силою Ісуса Христа я розриваю всі ці духовні кайдани сатани, які мене зв’язували. Амінь.