Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятницю, 10 червня 2016 р.

МОЛИТВА ДУХОВНОГО ЗАХИСТУ

Приходжу в присутність Ісуса Христа і повністю Йому віддаю самого себе і весь авторитет наді мною. На себе вбираю все Боже військове спорядження, щоби могти опертися всім диявольським підступам (Еф 6,11). Стоячи твердо, опоясую свої стегна істиною і вбираюсь в панцир праведності (Еф 6,14). Завжди коло себе маю щит віри - ним загашу всі розпалені стріли злого (Еф 6,16). Приймаю шолом спасіння і меч Духа, тобто слово Боже (Еф 6,17).

В ім'я Ісуса Христа, котрий був розп'ятий, помер і воскрес, в'яжу всіх духів повітря, атмосфери, води, вогню, вітру, землі, підземелля і пекла. В'яжу також будь-який вплив всякої пропащої чи проклятої душі, котра би могла бути присутня, всіх посланців Сатани, всі товариства відьом і ворожок, групи поклонників Сатани, котрі можуть бути присутніми в надприродній спосіб. Закликаю Кров Ісуса Христа на повітря, атмосферу, воду, вогонь, вітер, землю і всі її плоди, котрі нас оточують, на підземелля і пекло. В Ім'я Ісуса Христа забороняю всякій ворожій силі, щоб зверталась чи допомагала в будь-який спосіб іншим злим силам; в Ім'я Ісуса Христа я забороняю всякій злій силі звертатись до мене чи чинити щось крім того, що я наказую в Ім'я Ісуса Христа.

В Ім'я Ісуса Христа я печатаю це місце, всіх присутніх, їхні сім'ї, родину і знайомих, місця, де вони живуть, все, що мають, їхні роботи і діла, всяке джерело їхніх доходів.

В Ім'я Ісуса Христа забороняю всім упалим духам, товариствам, сатанинським групам чи посланцям, а рівно ж всім, котрі з ними пов'язані, їм підпорядковані і тим, що ними володіють, наносити будь-яку шкоду чи мститись мені, моїй сім'ї, моїй родині, знайомим і співробітникам; а рівно ж і будь-чому, що ми маємо.

В Ім'я Ісуса Христа і через заслуги Його Предорогоцінної Крові перериваю і ламаю всяке прокляття, ворожіння, гадання, пороблення, вроки, блокаду, чарування, злі зв'язки, тенета, застрашування, неправду і брехню, перешкоди, примари, затуманеність, духовну зв'язаність, негативні духовні впливи; всяку тілесну, душевну, ментальну, духовну хворобу, котра є на нас, на цьому місці, на особах, місцях, речах, котрі ми згадали, і котрі походять від будь-яких духовних сил, чи від наших помилок, чи гріхів.


(виділене іншим шрифтом повторити три рази)

Хрест Ісуса Христа ставлю між себе і всіх поколінь мого родинного дерева. В Ім'я Ісуса Христа нехай не буде прямого зв'язку між мною і цими поколіннями. Нехай всі ці зв'язки очистить Предорогоцінна Кров Господа нашого Ісуса Христа.

Маріє, Мати Безгрішна, вдягни мене в світло, силу і міць Твоєї віри. Отче, прошу Тебе, пошли своїх ангелів і святих мені на поміч. Дякую Тобі, Господи Ісусе, що Ти є моя Мудрість, Правда, моє Посвячення і Відкуплення. Віддаюсь повністю дії Твого Духа Святого і приймаю Твою істину про оздоровлення поколінь.

Слава... і нині...Амінь!

Уклав: (р. Robert DeGrandis, SSJ)