Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятницю, 28 лютого 2014 р.

Я знайшов Христа



Із раннього дитинства я займався спортом, але в 14 – ти річному віці по стану здоров’я перестав. Почав шукати себе: захоплювався рок-музикою, що й спровокувало до нечистого життя. Почав курити сигарети, спробував план(конопля), мав нечисті відносини з дівчатами. Вже у 9 класі перейшов на важкий наркотик на опіумній основі. Це переросло у залежність, яка повністю зробила мене рабом. Був обманений дияволом настільки, що вважав інших людей  нещасливими, бо вони не знають в дійсності, що таке наркотик. Але пізніше я побачив реальність : я є повністю пов'язаний, поганий стан здоров’я. Вже наркотик радості не приносив, а потрібен тільки для підтримання існування. Це стан важкої депресії, безвихіддя.

Це із-за того, що мені до цього часу ніхто не казав, що є дійсно Бог, який любить мене таким навіть, яким я є, що Він є зі мною увесь час і хоче мене врятувати.
Батьки зверталися до лікарів, що не давало результату. Це тривало більше п’яти років. За порадою знайомого, поїхав в Підгорецький монастир на реколекції. Де взнав, що Ісус помер за мене і все що Він хоче, щоб я дав Йому свій гріх. Покаявшись, Він дійсно звільнив мене. Я оздоровився фізично, так як хворів гепатитом С, так і духовно, вже мав огиду до наркотика і гріха.
Досі Ісус є зі мною. Дав мені справжню радість і спокій. Винагородив мене люблячою жінкою та дочкою.

СЛАВА БОГУ! АЛИЛУЯ!                                                     Павло, 28р.