Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

понеділок, 3 березня 2014 р.

Трудоголізм – хвороба сучасних християн



Трудоголізм – це коли серце людини переповнене бажанням постійного матеріального збагачення чи кар’єрного зросту робить з праці кінцеву мету свого життя – ідола. За тим скривається грошолюбство та жадоба мати і володіти. Потрібно підкреслити що, риса працьовитості та забезпечення своєї сім’ї не можна назвати трудоголізмом.

Трудоголізм не дає простору для Ісуса. Він нищить сімейні та дружні відносини, робить з людини егоїста, нищить здоров’я та психіку. Є люди, які працюють більше 12 годин на добу. Японія, одна з розвинутих країн світу технічного прогресу, але ніхто не висвітлює другу сторону, що японці працюють вище норми, а наслідки того є психічні та нервові хвороби, самогубства і депресії.


Бажання матеріального збагачення сьогодні пов’язане з корупцією та злочинами. Це є болюча проблема України. Потрібно сказати, що нечесно зароблені гроші чи привласнене майно не приносить благословення. Коли запитаємо олігархів: чи досить вам усього, що маєте? Побачимо, що їм все мало і мало. Ось таке людське серце!

Трудоголізмом є також не знайти собі часу для Ісуса – час на молитву, час на читання Божого Слова, час для спільноти братів і сестер у Христі. Кожен віруючий має собі поставити питання: Хто і що є центром мого життя? Чи засоби або середники для мого щоденного життя не стали суттю мого існування?

Слово Боже нам говорить, яку лінію маємо тримати у житті: «Шукайте перше Царство Боже та його справедливість, а все інше вам додасться». (Мт. 6:33). Бог знає наші потреби та проблеми.

Молитва

Господи Ісусе, прости мені, що я часто переймаючись матеріальними речами забував про тебе, не довіряв Тобі, хотів вирішувати усе сам та своїми силами. Прости мені, Господи. Дай світло зробити правильний діагноз мого життя та з Твоєю допомогою виправитися. Амінь.