Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 24 лютого 2016 р.

Роздуми для тих, хто шукає щастя

Яка мета твого життя?

Чимало людей ставить собі питання:«Для чого я живу? Який сенс мого життя?» Переважна більшість всі свої зусилля спрямовує на те, щоб здобути хорошу кар’єру, високий статус в суспільстві, щоб матеріально збагатитись і т. п. Наприклад, для сучасних політиків сенсом життя є багатство і влада. Батьки, у свою чергу, намагаються все зробити для того, щоб їхні діти отримали хорошу освіту, добре одружились, мали гарне житло… Однак, що насправді є найважливішим у житі людини, для чого дійсно вартує жити?

На ці запитання ми знайдемо відповідь у Божому Слові, де написано: «І коли ми живемо, для Господа живемо, і коли вмираємо, для Господа вмираємо». Кожен з нас має безсмертну душу. Майбутнє нашої душі залежить від того, чи ми приймемо Божий план спасіння щодо нас, і чи дозволимо Богу увійти до нашого життя. Усвідом: «Рано чи пізно ти помреш, а твоє життя пролетить надзвичайно швидко!»
Але повернімось до Божого плану спасіння. В чому він полягає? Його суть в тому, щоб ми прийняли Ісуса, за свого особистого Спасителя і Господа, щоб ми віддали в Його руки ціле наше життя, наші клопоти, проблеми і болі, а найголовніше, щоб ми відали Йому свій гріх. «Бо так Бог полюбив світ, що Сина свого Єдинородного дав, щоб кожен хто вірує в Нього не загинув, але щоб мав життя вічне» (Ів 3,16). Ісус помер за наші гріхи. На хресті Він віддав за нас Своє життя, щоб ми мали життя вічне. До яких наслідків приводить те, коли ми на перше місце в своєму житі ставимо якусь людину, річ чи будь-що інше, але не Ісуса? В Божому Слові є написано про багача, який поставив земне багатство на перше місце у житті і за це після смерті був засуджений на вічні муки в пеклі. Про нього сказано: «Безумний, ще цієї ночі заберу твою душу, а те що ти назбирав, кому воно буде?».

Колись я також жив для себе, а не для Господа. Я жив для своїх пристрастей і похотей. Які мені це принесло плоди? - Принесло незадоволення, тривогу і депресію. Але коли я прийняв Ісуса до свого життя, я отримав внутрішній мир, радість, вирішення своїх проблем. Я знайшов правдивий сенс життя. Звичайно, що і тепер Господь в моєму житті допускає терпіння і проблеми, але вони вже є набагато легшими, бо я знаю, що вони мене очищають, і коли я їх приймаю в покорі, то за це в небі Ісус мене зробить ще більше щасливим. Там Бог витре кожну сльозу з наших очей. В першій книзі Самуїла написано: «Хто вшанує Мене, каже Господь, того вшаную Я». А коли нас вшанує Бог, то нам віддадуть честь всі мешканці неба за те, що ми зберегли вірність Христові і Його правді. В небі будемо щасливі, бо будемо бачити Бога, будемо мати з Ним єдність, яка буде тривати вічно.

Отож, справжнім сенсом життя і найголовнішою його метою є спасіння своєї душі і здобуття вічного щастя в небі. Про це ми повинні пам’ятати і роздумувати над цим кожного дня. А найголовніше, всі свої зусилля тут, на землі, спрямувати на те, щоб не втратити місця в небі, яке для нас приготував Ісус Христос. Для цього ми повинні використовувати всі засоби, які нам дає Бог: молитву, покаяння, терпеливе несення свого хреста, зречення своєї волі і щоденне упокорення перед Богом. В раю, Бог нам відплатить за це сторицею!


(Віталік, 27 років)