Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятницю, 2 червня 2017 р.

Дія Святого Духа в моєму житті

Після мого навернення Святий Дух відкрив мені різні речі, які я до того не розумів, про які мені ніхто не говорив. В першу чергу це стосувалося моєї боротьби з гріхом. Я отримав сміливість, силу, бажання позбутися гріховних залежностей. Це була велика співпраця, яка мала добрі плоди. Я відчував цю Божу підтримку, і досі в своїх молитвах прошу про допомогу, бо ще більше потребую дії Святого Духа в моєму житті. Так як несу більше відповідальності, відбувається більший тиск, більша боротьба за душі моїх рідних. 

Простір для Духа Божого

Коли даєш простір Духу Святому в своєму єстві, то чуєш як збільшується любов до Бога і ближнього, як твоє серце стає чуйним.
Також в матеріальній області Дух Святий дає розуміння що я маю робити в даний момент, дає силу витримати щоденні хрести. Часто помолившись перед роботою я приймаю правильні спонтанні рішення, розумію це як допомогу.

В сімейному житті Святий Дух також є незамінним помічником. Я бачу його любов, силу і дари. Без Святого Духа ми не будемо правдивими християнами, послушними Богу та свідками Ісуса Христа. 

Потреба духовного воскресіння через вилиття Святого Духа

Без Святого Духа християнство є духовно мертвим. Саме така духовна мертвота полонила цілі християнські народи. Християни стали звітрілою сіллю. Вони відійшли від Божих заповідей. Який є вихід? Лише один - через правдиве покаяння повернутися до Ісуса. Відкрити своє серце на силу Святого Духа, який все оживляє, очищає та творить усе нове. Духа Святого приймемо через щире покаяння та живу віру. Боже слово говорить, що маємо просити Отця Небесного за дар Святого Духа.

Тільки сила Божого Духа може воскресити людину, родину і цілий народ до нового - Божого життя згідно Євангелія.

В Христі Павло (32 роки)