Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

понеділок, 20 листопада 2017 р.

Св. архангел Михаїл - князь небесного війська

Св. архангел Михаїл
Єврейське ім'я "Мі ка Ел" означає "хто як Бог". Цими словами Михаїл закликав до боротьби добрих ангелів до вірності Богові та до спротиву Люциферу та інших збунтованих ангелів. В книзі пророка Даниїла (глава 12) згадується, що в час великої боротьби наприкінці світу, яку викличе антихрист з дияволом проти вірних Богові людей, св. Михаїл знову виступить проти Божих противників. 

Папа Лев ХІІІ (1810-1903) під час св. Літургії мав видіння в якому йшлося про те, що диявол сильно атакуватиме Церкву. Бог дав йому рішення, як захиститися - молитися до св. Михаїла. Папа уклав молитву, яку ввів, як обов'язкову молитву після св. Літургії. Її молилися до ІІ Ватиканського Собору. 

МОЛИТВА ДО СВ. АРХАНГЕЛА МИХАЇЛА 


«Святий Архангеле Михаїле, охороняй нас в боротьбі проти злоби і підступів диявола. Нехай Бог йому прикаже, покірно просимо, а ти, князю війська небесного вкинь Божою силою до пропасті пекельної сатану та інших злих духів, які для погибелі людських душ блукають по світі. Амінь».

Під час єкзорцизму одному священику диявол сказав: «Я ангел-винищувач: я хочу знищити вас усіх, хочу «вбити вас» усіх, але завжди приходить той (Св. Михаїл), він завжди йде проти мене. Завжди перешкоджає мені. Приходить зі своїм мечем і мене «розділяє» і я більше не можу робити того, що хотів зробити. Я хочу принести війну між людей, а він намагається принести мир, перешкодити війнам між вами. Він так мене перемагає, намагаючись зруйнувати все те, що я хочу зробити. Я намагаюся робити всяке зло, що можу, а він приходить і робить протилежне тому, що я хочу зробити. Коли ви молитеся до нього, я непокоюся, тому що він викриває мої плани і руйнує їх».

Ми, християни, маємо знати, що Бог дав нам ангелів, щоб хоронили нас у боротьбі за спасіння безсмертних душ. Св. Михаїл очолює Боже військо, яке бореться проти сил темряви. Тепер та боротьба є духовна, але вона є з'єднана з фізичним насильством. Диявол ні на один міліметр не хоче відступати, він має точні методи, як нищити християнство, як нищити правду в людях, бо він є брехун і вбивця. 

Наше життя є боротьба за спасіння безсмертних душ. Проти кого є ця боротьба? Проти сил темряви, які мають владу над цілим людством, проти демонів, які дають сугестивні думки, щоб люди повірили тим брехням. А ми маємо протиставитися їм. Як? Словом правди і живою вірою. Так як це зробив св. Михаїл