Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятниця, 27 березня 2020 р.

Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт


Важливо прочитати цю своєрідну "Сповідь життя" кожній молодій мамі і дівчині, яка готується до подружжя. Дитина - це Божий дар. Її життя розпочинається від зачаття.

"Читаю свідчення жінки, яка зробила аборт і заливаюся сльозами. Мені дуже боляче за це говорити, але я також хочу поділитися своєю історією. Ми з чоловіком одружилися і також не мали ні кола, ні двора. Через рік у нас народилася донька. А через 6 років у нас народився син. Йому наданий час 10 місяців. Нам дуже складно. У чоловіка з роботою нічого не складається. А через те, що він ніяк не може нам дати те, що потребують наші дітки, він почав сильно пити. Так ми прожили вже разом 9 років. До цього часу також орендували квартири.

Діти потребують великих витрат. Після народження другої дитини через два місяці у мене зникло грудне молоко. Ми виживали як могли. Тяжко мені, - і так як я писала, - чоловік розпочав дуже випивати. І ось я дізнаюся, що знову вагітна. Дівчата, це дуже страшно. Пишу і нестримую сліз

Я вирішила їхати робити аборт. Я поїхала в лікарню, домовилася з лікарем, чоловік був проти аборту, але через його любов до оковитої, я не бачила іншого виходу. Я їхала і всю дорогу плакала. Коли приїхала в лікарню, лікар не вийшов зі мною на зв'язок. Моє серце розривається від болю, що я поїхала робити аборт, і ходжу під цією лікарнею, і видзвонюю лікаря, а вона ще й трубки не бере. Думаю: чим я краща інших жінок, які роблять аборти?

У мене було таке відчуття, що весь світ перевернувся. В цю мить шукала підтримки, просила в Господа пробачення, і щоб Він допоміг мені. У цей час до мене подзвонила жінка, яка 13 років тому також зробила аборт, вона до цих пір не може собі простити, що колись таке зробила. І 13 років молиться і просить пробачення в цієї дитини, яка не народилась і яку вона вбила.
Читати також:
Я залишила свою дитину, не змогла її вбити. Я вдячна їй і Господу Богу за те, що Він послав мені її саме в той час, коли я найбільше потребувала фінансової підтримки і даху над головою. Але Йому видніше було, коли саме мала народитись ця дитинка, Він послав мені ангола в її подобі. Ця жінка спокутавала свій гріх. Вона мене відмовила від вбивства, вберегла мене від страшного суду, від гріха, якому немає виправдання. Шановні жінки, дівчатка, я нікого не осудужую, бо я сама хотіла зробити такий гріх. Дай Боже, щоб вам Господь Бог посилав таких ангелів. Бережи вас Господь! Я зрозуміла, що ніякі статки не замінять тієї болі, з якою я буду жити все своє життя. Бережи вас Господь від рішення зробити аборт!"