Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 18 січня 2012 р.

Хто є Ісус і як Його прийняти?


Можливо ти хочеш пізнати Ісуса або шукаєш відповідь: чи має якесь значення Ісус Христос і для твого життя. Якщо так, тоді прочитай це свідчення.

Отож, Хто є Ісус? Можливо ти і не знаєш цього, але Він є Божим Сином і Спасителем усього людства. 2000 років назад Бог-Отець послав у світ свого улюбленого Сина, щоб через свою жертву на хресті Він знищив гріх і всі його наслідки. Бог, який є Духом і який є Досконалим і Невидимим Богом вступає до історії кожної людини і її життя. 

Він стається Людиною, залишаючись одночасно Богом. Він народжується як маленьке Дитятко у Вифлеємських яслах з Пречистої Діви. Йому дано ім’я Ісус, що означає «Бог спасає». У віці 30 років Ісус проповідував Євангелію Божого Царства і завершив свою місію спасительною жертвою на хресті.

В Ісусі прийшло Боже Царство і спасіння у світ. Тим, які увірують у Нього і приймуть Його за свого Особистого Спасителя і Бога, дається влада стати дітьми Божими і успадкувати життя вічне у небі. Лише Ісус є Єдиним і Правдивим Спасителем людства. Ніхто інший, ні Будда, ні Магомет, Крішна чи Далайлама не спасають. Чому? Бо тільки Ісус помер за грішників. Лише Він прощає гріхи і дає правдиве визволення від гріха та від кайдан диявола. Він Єдиний, хто вирішив найболючіші віковічні проблеми людини: смерть, гріх (провина) і терпіння. Чи знав (-ла) ти про це?

Чи зробив Ісус щось і для тебе?


Думаєш що ні? Він помер на Голготі і за твої гріхи, з якими ти не знаєш що зробити. Але ще більше! Ісус полюбив тебе ще перед заснуванням світу вічною любов’ю. Тому прийшов у світ, щоб тебе спасти від гріха і визволити від обману диявола – батька брехні. Він любить тебе більше ніж твої батьки, брати, сестри чи друзі. Він знає усе твоє життя до подробиць і знає, що ти сам (сама) з ним не даш собі ради. Ісус простягає і сьогодні тобі руку допомоги і хоче ввійти до твого серця і до твого життя. У Ньому знайдеш правдиве щастя, яке тобі не може дати ніщо і ніхто. Не відкинь цей шанс! Ісус є живим Богом, що робить чуда і сьогодні!

Які є передумови, щоб прийняти Ісуса?


1. Визнання своїх гріхів.

2. Прийняти Ісуса за свого особистого Спасителя і Бога та увірувати в Його спасительну жертву на хресті.

3. Якщо хочеш прийняти Ісуса можеш помолитися оцю молитву:

Господи Ісусе, я приходжу до Тебе як бідний (-а) грішник (-ця), втомлений (-а), повен (-вна) страху і відчаю. Віддаю Тобі моє життя, покладаю на тебе всю свою надію та приймаю Тебе за свого Спасителя і Бога. Прости мені мої гріхи. Знову мене очисти своєю кров’ю, щоб надія вічного життя могла знову ожити в моєму серці. Зішли на мене Твого Святого Духа, влий до мого серця свою любов, щоб я міг (-ла) розпочати все від початку: вірити, надіятись і любити кожний день аж поки не з’єднаюся з Тобою на віки у небі. Мій дух є охочий, але тіло є немічне. Дай мені силу, щоб я міг (-ла) бути вірний (-a) Тобі на своїй щоденні дорозі життя, щоб міг (-ла) ходити в Твоїй присутності. Тому знову хочу вложити все до Твоїх рук. Віддаю Тобі усі мої проблеми, мою родину, моє минуле, теперішнє і майбутнє. Амінь.
4. Також необхідно прийняти св. Хрещення, яке очищає нас від первородного гріха та робить нас Божими дітьми і членами Христової Церкви.
Переглянь цей фільм «Страсті Христові» та пізнаєш Божу любов конкретно до тебе.

«Бог бо так полюбив тебе (імя), що Сина свого Єдинородного дав, щоб кожен хто в Нього вірує не загинув, а жив життям вічним». (Євангеліє від Івана 3,16).

Практичні поради:

1. Читати Боже Слово.
2. Знайти щоденно час на особисту молитву.
3. Знайти живу спільноту християн, де зможете спільно молитися та ділитися своїм досвідом з живим Богом.


© Слово Життя, 2012