С. Фройд, який сам займався гіпнозом, пише про нього: “Ця діяльність пригадує магію, заклинання і різні чари”.
Віруючий лікар Ф. Мадре, який також займався гіпнозом, але потім з ним порвав, у своїй книзі “Але ізбави нас від лукавого” пише: “Гіпноз – метод, що базується на сугестії, а це означає, що під час гіпнозу одна людина деякою мірою володіє над іншою людиною. Такий стан може, а часто так і стається, спричинити душевну травму, деколи може викликати помішання і то цілком непередбаченим способом. Щоб не говорили про гіпноз, він завжди створює певний ступінь оволодіння, а це є в якійсь мірі інтерперсональною біснуватістю, ступінь якої є різний, залежно від того, який відпір чинить суб’єкт. Сугестія завжди є реальною небезпекою незалежно від того, чи її застосовують у театральному виступі, чи як психотерапію або при так зв. парапсихологічних експерементах. За посередництвом гіпнозу відкривається дорога небезпечним факторам.
Саме за посередництвом цих невідомих сил диявол може діяти. Це особливо відноситься до деяких практик в області метафізики і магнетизму в яких виразне місце займає сугестія. Сугестія послаблює розум і волю суб’єктів так, що суб’єкт цілковито належить своєму гіпнотизерові.Така влада гіпнотизера над психічно ослабленим хворим може викликати такий перехідний стан, який близький до біснуватості.
Багато осіб пробудилися від гіпнозу з підвищеним відчуттям страху, агресивності або вини. Тут йдеться лише про наслідки лікарської практики, без сумніву “сліпої”, яка, проте, вважається терапевтичною. Що стосується проведення гіпнозу,пов’язаного з окультизмом або парапсихологією, то його наслідки інколи жахливі і диявольська сила страшна. У таких випадках необхідно приступити до молитви за визволення, тому що гіпноз, як правило, швидко прискорює деструкцію на душевному і духовному рівнях, яка може бути викликана проведенням магії. Гіпноз послаблюючи волю, полегшує дияволу проникнення у людське єство.
Приклад з книги доктора Ф. Мадре:
Дуже нервова особа була гіпнотизована за посередництвом магічних сил. Нажаль цю особу не змогли вже пробудити. Всі спроби заново її психічно оживити були даремні. Залишилася в стані глибокого трансу і вже довго перебуває в психлікарні.
Лікар М. Гайде в книзі “Блудні дороги до здоров’я” пише : “Сьогодні є великий вибір літератури про лікарський гіпноз, але лікар, який користується цим методом вже не може бути знаряддям Божим. Тому бережіться всього, що пов’язане з гіпнозом. Ця “наука” нищить чесноти і є основою для спіритизму.
Старе поганське демонське мистецтво сугестії і гіпнозу, яке використовували давні народи з ціллю віщування, знову з’явилося під невинним плащиком т. зв. модерної науки і так, майже без перешкод, приготує дорогу іншим модерним “лікувальним методам”.
Як ставиться Церква до гіпнозу?
Св. Офіціум у 1847 – 1856 рр. перестерігає перед небезпекою гіпнозу. Сьогодні до цього ставляться легковажно. Православна Церква в сучасній Росії не дозволяє своїм віруючим користуватися гіпнозом! ані в медицині, ані в психіатрії, ані в наукових дослідах!” Чому? Тому, що гіпноз вважають частиною окультизму!
Р. Муди – автор відомої книги “Життя після життя”, в якій описує враження після клінічної смерті, написав також книгу “Життя перед життям”, яка свідчить про його відпад повністю відходить від християнства. Тут автор описує 9 своїх попередніх перевтілень. До такого дурного твердження він прийшов саме в гіпнотичному стані!
Отож гіпноз сильно сприяє поширенню науки про перевтілення (реінкарнацію). Хто приймає цю науку, перестає бути християнином!
Висновок: Гіпноз, яким користуються і медицина, має негативний вплив на людину. Це депресії, страхи, деякі психічні порушення і залежність від гіпнотизерів.
Отже, християнин мусить покинути симпатії до старовікової поганської практики, яка сьогодні скривається під плащем медицини!
Немає коментарів:
Дописати коментар