Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятницю, 29 червня 2012 р.

Чисте серце - чисте мислення


Я розлучена і після свого навернення вирішила любити Ісуса цілим серцем, а не прагнути по якійсь людській любові. Одного разу, коли я прийшла до церкви, переді мною став чоловік гарної постави в костюмі. В мене всередині почалася боротьба. Я дуже хотіла зберегти чистоту серця, тому боролася. Я спрямувала свій погляд на образ Божого Милосердя і гаряче просила: “Ісусе, поможи мені! Хочу бути тільки Твоя, тільки для Тебе хочу жити! Ісусе! Ісусе!”
Так я інтенсивно кликала до Бога декілька хвилин, а коли потім подивилася прямо (Ісус зробив чудо), переді мною стояло вже стільки людей, що зовсім не було видно тої особи. Я почала прославляти Господа, що ми разом виграли цю битву. Опорою для мене було боже слово: “Блаженні чисті серцем, бо вони Бога побачать” (Мт.5,8).                                                

(С.)