Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 27 лютого 2013 р.

Державні екзамени

Я навчаюся у м. Дрогобичі заочно – у педагогічному університеті ім І. Франка. Ми мали здавати держані екзамени на звання бакалавра. За успішну їх здачу нас примушували платити великі суми, я таких грошей не мала, тому відмовилася платити – вирішила, що на все Божа воля. Думаю собі, буду молитися і ходити до Святого Причастя, а Ісус буде зі мною, тому чого маю боятись!
Перший іспит мав бути з машинознавства, але ми були шоковані, коли в день нашого приїзду до університету нам змінили екзамен – поставили екзамен з іншого предмету. До цього екзамену я вдома мала запитання і майже всі відповіді, а тут у Дрогобичі – нічого, це і було причиною ревнішої молитви і більшою довір’я до Бога.
На цьому іспиті Бог прославився найбільше, бо у білеті були два запитання – дуже легкі, а третє – те, що я ранком прочитала з підручника. Вся комісія дивувалась, як я все знаю. Були додаткові запитання і тут Святий Дух додавав мудрості у відповідях.
Отже, всі іспити я здала на відмінно (з усієї групи тільки нас двоє). Слава Ісусу і Його Матері Марії, що не покидали мене. Господь нас дуже любить і дає більше, ніж ми цього просимо. Дорога молоде! Довіртесь Ісусові і переконаєтеся у Його Всемогутності.
Оксана м. Броди (2004)