Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 17 квітня 2013 р.

Сила молитви

Два роки у мене був страх, я дуже з того мучився і нікому не розказував. Але згодом сказав мамі і татові і ми поїхали в монастир с. Підгірці. За мене молився священник і люди з молитовної групи, під час молитви я відчув, як від мене відійшов дух страху. Дуже дякую Ісусові за оздоровлення. Страх мене більше не мучить. За все слава Господу Ісусу!

Василько, 8 років м. Миколаїв (2004 рік)