Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

суботу, 25 травня 2013 р.

Окультна символіка духовно зв’язує людей

Почалася Свята Година (20:00-21:00). Хтось подзвонив у двері парафіяльного будинку, прийшло 4 людей. Це були три старших віруючих жінки, які привели з собою 23-річного хлопця.

- Отче, цей хлопець хоче вступити в секту Харе Крішна! Ми з ним говорили, переконували, марно..., він перед тим і до Церкви ходив...

Я собі усвідомив, що зараз є Свята Година і маю намір присвятити час Ісусові в молитві! Господи, якщо Ти хочеш зробити чудо в житті цього хлопця нехай буде Твоя воля. Я подивився на юнака і сказав:
- Що це в тебе на шиї?

- Це від моїх друзів із секти - коралі посвячені Крішні, - сказав хлопець.

- Чи ти можеш їх скинути і дати їх мені? Їх потрібно зняти та спалити, адже це належить до окультних речей, які можуть духовно зв’язувати людей. Носити такі речі є гріхом проти віри. Ми християни можемо носити хрестик чи медальйон Пречистої Діви Марії, але в жодному разі не магічні речі (амулети, оберіг, знаки зодіаку, сатанинську чи поганську символіку тощо)

- Ну, можете зробити з ними що хочете, але вони мені сказали, щоб я їх не знімав!

Я кинув їх в пічку і сказав:

- Зараз по цілій країні тисячі людей моляться, приєднаймося до них!

В 2100 я дав благословення на чотири сторони світу, а перед тим особливо просив за звільнення тих, які пов’язані демонськими путами алкоголю, наркотиків, а передовсім – сект. Після цього благословення в хлопця ніби впала луска з очей і він все відразу зрозумів. Усвідомив собі в якій він був небезпеці. Якби помер в такому стані чи був би спасенним? Жінки, які цілу годину інтенсивно молилися, засвідчили: “Бог в цю годину дійсно зробив чудо!” Приблизно за місяць одна з них переказувала, що хлопець ревно ходить на спільноту, читає Святе Письмо, ходить на Службу Божу, розірвав усі зв’язки з сектою Харе Крішна та спалив всю шкідливу духовну літературу!

Священик І.