Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

понеділок, 14 квітня 2014 р.

Ісус воскресив їхне життя

Християни визнають, що Ісус воскрес реально, історично і надприродньо. Через свою смерть та воскресіння Він переміг смерть, гріх та диявола. А тим, Ісус здобув для нас перемогу та відкрив нам вхід до неба. 

Ісус – живий Бог. Він воскрешає до нового життя сьогодні тих, які є духовно мертві, поневолені гріхом і дияволом. Ради таких Він прийшов та терпів на хресті. Серед них є ти і я. Ісус хоче воскреснути у наших душах та зцілити нашу мертвоту. 

Можливо ти маєш залежність від алкоголю, наркотиків, азартних ігор; можливо ти впав на саме дно неморального життя; можливо ти втратив бажання жити через втрату тобі близьких людей чи свою хворобу; можливо на тебе приходять депресії, розчарування або страх; можливо у тебе розпалася сім'я, тебе відкинули діти, рідні чи друзі; можливо ти не маєш роботи, житла; ти у безвихідному положенні та відчуваєш безсилля. Ось тепер є слушний час звернутися до Того, Хто тебе розуміє і може допомогти.

ІСУС ВОСКРЕСИВ ЇХНЄ ЖИТТЯ


Все почалося «невинно»: компанія, пиво, нечистота..., спершу легкі наркотики, а потім сильні. Я шукав щастя в наркотичних екстазах, але після кожного протверезіння приходила ще більша пустка, почуття бруду, ні в чому я не бачив сенсу — думав про самогубство. На щастя, я почув про Ісуса — чудом потрапив на Біблійні конференції. Я пізнав грішність свого життя і попросив Ісуса, щоб мені простив. Він заопікувався мною і витягнув мене з мого пекла. Світло і радість прийшли в моє життя. Ісус повністю мене змінив і визволив з цього рабства. (Дмитро, 20 років) 

Я 10 років вживала наркотики. За цей час я втратила майже все: сім'ю, чоловіка. Не раз притягувалася до кримінальної відповідальності. Той період мого життя просто неможливо описати. Це було пекло на землі для однієї особи. Але прийшов день, коли цей жах скінчився. Вже 2 роки я живу новим життям з Богом. Ісус Христос змінив все. З ним я щаслива. (Наталія з Рівного, 28 років. Брошура «Правда про наркотики») 

Я понад 15 років займався бойовим мистецтвом, з яких 10 років — його викладав. Коли пізнав Ісуса і віддав Йому своє життя, то побачив, що бойове мистецтво є дорогою до пекла, бо відкривало мене на фальшиву духовність. Я навернувся. Ісус також звільнив мене з віри у сни, гороскопи. Я відрікся алкоголю, сигарет і всього подібного. В Ісусі Христі я отримав зцілення своєї душі, а головне - спасіння. (Андрій, 28 років)

Коли я мав 25 років, став гравцем на гральних автоматах, мав мрію легкого збагачення. Однак реальність була протилежна — я програвав, мав борги. Моя сім'я розпадалась. Я бачив, що це погано, хотів з тим покінчити, але не мав сили. Одного дня мені до рук потрапила листівка про Ісуса. Я зрозумів, що Він є моєю єдиною надією. Я прийняв Ісуса за свого єдиного Господа і Спасителя і це прийняття постійно відновляв. Ісус увійшов в моє життя, звільнив мене від гральних автоматів, зробив щасливим мене і мою сім'ю. Слава Господу! (Роман, 27 років)

«Якщо Син вас визволить - то справді будете вільними» (Ів.8,36). У правдивості цих слів я переконався на власному досвіді. 14 років я був залежний від алкоголю. Я ніколи не задумувався до яких страшних наслідків може привести п'янство. В кінцевому результаті мій організм не приймав жодної їжі, я був прикутий до ліжка, рухомою була лише голова. В смертельному стані я опинився у реанімації. Лікарі вважали мене приреченим. Завдяки молитвам родини, мені трохи полегшало і на інвалідному візку мене привезли до церкви на Біблійні науки. Тут я дізнався про Ісуса, що Він помер за мої гріхи. Нараз я усвідомив: я є тим грішником, який вбив Ісуса. Сльози покаяння потекли по моєму обличчі. Я пізнав, що маю Спасителя і прийняв Ісуса до свого серця. Він мене оздоровив на душі і на тілі. Сталося чудо, я навіть повернувся до праці. Моє життя повністю змінилося, я став щасливою людиною. Маю молитовну спільноту, яка мене підтримує. Тепер моє життя збудоване на Правді, якою є Ісус Христос. (Володя, 37 років)

МОЛИТВА

Господи Ісусе, я приходже до Тебе як грішник, втомлений життям, повен страху і відчаю. Віддаю Тобі своє серце та приймаю Тебе за свого Єдиного Спасителя і Бога. Господи, прости мені мої гріхи та очисти своєю Кров'ю, щоб надія вічного життя могла ожити в моєму серці. Зішли на мене Твого Святого Духа. Влий до мого серця свою любов, щоб я міг розпочати нове життя. Мій дух є охочий, але тіло немічне. Дай мені силу, Ісусе, щоб я міг бути вірний(-а) Тобі в щоденному житті. Віддаю Тобі сьогодні усі мої проблеми і біди, моє минуле, теперішнє і майбутнє. Амінь.