Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

четвер, 9 лютого 2017 р.

Наркотики – ілюзія щастя і свободи

Сьогодні ні для кого не є секретом, що архітектори Нового Світового Прядку (масони) використовують різні методи для редукції людства. Сучасною зброєю геноциду є: аборти, вакцинація, евтаназія, алкоголь, куріння, ГМО­­-продукти… також сюди відносять наркотики.
Чому люди вживають наркотики ? Чому ними себе вбивають? Чому молоді хлопці та дівчата витрачають час, здоров’я та гроші заради короткочасного «кайфу»? Вони відповідають на ці питання по-різному:
- ­­­Наркотики допомагають уникнути проблем;
- З наркотиками легше жити;
- В житті треба спробувати все;
- В компанії всі так роблять і т.п.
Існує ще одна причина через яку вживають наркотики – це порожнеча в душі. Молода людина, хлопець чи дівчина, прагнучи душевного спокою і бажаючи уникнути життєвих проблем та негараздів починає шукати вихід. Багато хто знаходить його в наркотиках.
«Наркоман» – добре знайоме для всіх слово, чуючи яке ми уявляємо собі шприци для інєкцій, хворобливих на вигляд та погано одягнених людей і т.п.
З цим словом в нас також асоціюються різні важкі хвороби, такі як СНІД, гепатит В, С та ін. Дуже часто людям, особливо молоді, пропонують спробувати наркотики, як вирішення всіх їхніх проблем, але разом з тим від них приховують правду про те, що таке наркотики і які їхні правдиві наслідки.  Далеко не всі знають, що таке наркотична залежність і як легко до неї потрапити.
Залежність – це нездатність людської волі чинити опір певним речам, в даному випадку наркотикам. Залежність буває 3-х видів:
  1. Фізична (полягає в тому, що при відмові від вживання наркотику настає «ломка»: фізичні відчуття болю. Така залежність постає від будь-яких наркотиків)
  2. Психологічна (людина будучи створінням душевним (емоційно-вразливим) використовує наркотик, щоб заспокоїти свої відчуття. Самотність, покинутість, переживання і тривоги – це все наркотик «бере на себе». Але при відмові від вживання наркотику людина відчуває надзвичайну емоційну важкість).
  3. Церква говорить про третій вид залежності: духовний. Духовна залежність – це коли людина звязана демоном наркоманії, який змушує щоденно шукати наркотик і мучить душу. З цієї причини людина не може раз і назавжди відмовити собі у наркотику. Якщо вона не звільниться від духа наркоманії, то навіть і після тривалої реабілітації є велика небезпека зриву. 
Наркотиків є багато і їх вплив на організм різний. Основні з них це: конопля, LSD, токсичні речовини, кокаїн і крек, опіумні наркотики.
1.      Конопля, більш відома в обігу як «драп», «план», маріхуана, «травка». Даний наркотик містить в собі понад 400 різних хімічних сполук, що здатні викликати галюцинації. Від коноплі найбільше страждають легені, через забруднення смолами, і розвиток хронічного бронхіту. Існує небезпека раку горла та легень. Підвищення артеріального тиску, серцева аритмія, порушення координації, зниження статевих функцій у чоловіків та жінок – це наслідки вживання коноплі.
2.       LSD (діетиламід лізергінова кислота) препарат ряду галюциногенів. Поширений серед підлітків віком 14-19 років. Наслідки вживання LSD: пошкодження головного мозку, розвиток шизофренії, психози, які супроводжуються сильними галюцинаціями.
3.      Токсичні речовини – ефір, дихлофос, ацетон, толуол, лаки, розчинники, різновиди клеїв тощо. Ці речовини користуються популярністю у підлітків віком 10-14 років.
Оскільки для відчуття ейфорії вимагається велика кількість токсичних речовин, то в    багатьох випадках виникає раптова зупинка серця і дихання. В інших випадках уражається печінка, знижується імунітет, пошкоджуються клітини головного мозку, страждають легені. В кінцевому результаті настає отруєння організму та смерть.
4.      Кокаїн і крек. Через свою високу ціну став популярним серед багатих людей. Побічні ефекти «просто вражаючі»:  порушення сну, зміна голосу, порушення координації, нудота, конвульсії та параліч, нервовість, дратівливість та постійні переживання, страх, підозрілість, паніка та депресія, зорові та слухові галюцинації, самогубні думки та спроби самогубства, смерть.
5.      Опіумні наркотики – це препарати виготовленні на натуральній основі (з маку): «ширка», героїн, кодеїн, а також їх синтетичні замінники, наприклад, метадон. Дані наркотики вводяться внутрішньовенно за допомогою шприца. Вживання опіумних наркотиків призводить до цирозу печінки. Існує ризик зараження сифілісом, гепатитом, СНІДом. Знижується імунітет, пошкоджується структура головного мозку, порушується обмін кальцію в організмі. Утворюються абсцеси (гнійні рани). Смерть настає впродовж 10-15 років.
За даними незалежних експертів кількість наркозалежних в Україні — 1,5-2 мільйона осіб, що в десятки разів перевищує різні офіційні цифри. У 2010 р. МВС констатувало, що кожен із семи тяжких злочинів вчинено у сфері обігу наркотиків.
2010 року Міністерство охорони здоров'я подало, що «від 8% до 26% школярів у віці 13-16 років пробували наркотики хоча б один раз». Нині наркозалежність помолодшала до 10-11-ти років. Останніми роками Україна послідовно прямує до національної катастрофи: кількість наркозалежних зростає в геометричній прогресії.
В Україні поширеність ВІЛ-інфекції серед тих, хто споживає ін'єкційні наркотики, удвічі перевищує світовий показник у 11,5% і є однією із найвищих у Європі.
Стати залежним від наркотиків – це ще не найгірше. Отримати імпотенцію, параліч або шизофренію – це ще не найжахливіше. Проводити ночі в парку на сирій землі – це ще не найстрашніше, що приготував наркотик. Є щось набагато гірше, що може отримати той, хто вже давно «в системі» і той хто тільки хоче спробувати цей «грішок».
 В Біблії сказано: «Всі бо згрішили і позбавлені слави Божої» (Рм 3,23). А на іншому місці: «Відплата за гріх – смерть» (Рм 6,23), - іншими словами: пекло чекає на кожного, хто міняє Бога на голку; на кожного, хто не хоче залишити своїх гріхів, але продовжує ними ображати Бога. Пекло – це місце де біль і муки, де крик, де стогін, де не можна покаятися і звідти вже не повертаються.
Якщо тобі не байдуже власне життя і ти не хочеш закінчити в пеклі, то знай: Бог любить тебе! Він не хоче, щоб ти вбив себе наркотиками і погубив душу в пеклі. Ісус пропонує тобі вихід та свободу.
   Зроби свій вибір!!!

Історія Олександра із Луцька, 21-річного колишнього наркомана

В мене завжди було багато друзів. І як у кожного, серед них знайшовся один, найкращий, той, який завжди поряд, з яким можна поділитися своїми проблемами та переживаннями. Його звали наркотик. Так, він був мені найкращим другом. З ним я плакав, сміявся, розмовляв, з ним я гуляв і слухав музику. Все в своєму житті я присвячував наркотику, вірші, пісні, гімни. А ще у мене була мрія: спробувати всі наркотики світу.

Все почалося просто банально. Спочатку цигарки. Це була перша сходинка вниз. Потім почав «хапати план». Сподобалось, ми подружились, але його стало надто мало. Хотілося чогось більшого. Все йшло наче по сходинках: «кукнар», «молочіна», «барбітура», «дурман», але цього теж було недостатньо. І я вирішив спробувати «ширку» (опіум).

Коли я починав колотися, то говорив: «Ширка – це справжній кайф, це те, чого не вистачає людині в житті». Минали дні, я коловся все більше і більше, не помічаючи цього. Друзям я говорив, що контролюю ситуацію і можу кинути в будь-який момент.    
 Одного разу я не зміг дістати наркотик. Тоді я ще не знав, що мене почне «кумарити». Це вже була система.
З кожним днем «ширка» мене змінювала. Я ставав агресивним, дратівливим, погіршилась нервова система, пам’ять, я став повільніше думати та реагувати. З’явились проблеми з батьками та друзями, хоча останні були вже не друзями, а лише об’єктами для наживи. Нарешті я змушений був залишити навчання на «ін'язі».
Звичайно, як і кожен наркоман, я хотів «спригнути». Пробував всілякі методи: традиційні та нетрадиційні, але нічого не допомагало. Це тягнулося два роки. Але сталося так, що я зустрівся з людьми, які по-справжньому вірять в Бога. Вони порадили мені звернутися до Нього, довірити Йому все своє життя: не лише наркотики, але все повністю. І я довірився:  «Боже, якщо Ти є і якщо Ти всемогутній, то звільни мене». І Бог звільнив. Це були місяці реабілітації поряд з новими друзями, поряд з сильним та люблячим Богом.
Я не маю залежності від цигарок, плану, алкоголю, «ширки». Господь звільнив мене від всього, що називається гріхом. Він дав мені нове життя – чисте та прекрасне, в якому немає обману, зради, помсти, образи.


PS. Бог хоче звільнити і тебе. Почни все спочатку – з Богом!