Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 14 лютого 2012 р.

Ісус визволяє від гендерного демона

Ісус в Євангелії виганяв нечистих демонів і оздоровлював всі хвороби. Якщо Україна прийме Ісуса Христа і Його закони любові, то буде врятована від масової ґендер-демонізації молодої генерації.

Приклад визволення від ґендерного демона, а внаслідок цього і психічне оздоровлення, стався на Східній Україні. Наталія У. свідчить: 

«З дитинства я відчувала себе чоловіком. Приблизно в 20 років я пережила сильну депресію, під час якої на мене приходили сильні сугестії вчинити самогубство. Я почала щиро волати до Бога і просити прощення своїх гріхів. Тоді я пережила правдиве навернення. Прийняла Ісуса за свого Спасителя і шукала допомогу в живій християнській спільноті. Тут я дізналася, що існує духовний світ демонів і що вони можуть жити в людях. Ці нечисті сили міняють мислення і спричинюють гомосексуалізм і транссексуалізм. Під час однієї молитви я відреклася духа, який тримав мене в брехні і аморальній залежності.
Але цього було недостатньо. Християни в спільноті ще три роки молилися за мене. В двадцять чотири роки я цілковито прийняла, що я є жінка, а не чоловік. Прийняла реальність, яку я ціле життя ненавиділа. Цілковито прийняла себе як жінку, почала природно поводитися і думати як жінка. Я щаслива, що я є жінка, прагну вийти заміж і мати дітей. Знаю, що моя сім’я буде щаслива. Визнаю, що Ісус є Богом мого життя. Він є для мене все. Навіть не мріяла бути такою щасливою, якою я є сьогодні.»