Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятниця, 10 червня 2016 р.

Молитва відречення від усякого зла

Господи Icyce Христе, приходжу в Твою присутність і віддаю себе Тобі повністю, як своєму Господу і Спасителю. На себе вбираю Боже військове спорядження, щоб міг відбити усі диявольські напади. Підперезуюся істиною і на себе вдягаю панцир праведності. В руки беру щит віри, щоб ним загасити всі розпечені стріли злого. Приймаю Боже спасіння як шолом на свою голову і беру слово Боже як меч Духа (Еф 6, 10-17).

В Ім'я Ісуса Христа я відрікаюся Сатани і відкидаю від себе всі діла його. Відрікаюся всякої сили, що не походить від Бога і всякого виду поклоніння, котре не почитає Ісуса Христа в істині. Від себе відкидаю все, що не належить до Царства Божого. Зрікаюся всіх магічних сил і всякого зла.
В Ім'я Ісуса Христа відрікаюся від всякого виду окультного діяння і перериваю всякий вплив зла на життя моєї сім'ї і родини. Відрікаюсь прикликання духів, гороскопів, гадання, відвідин різних окультних сеансів, носіння амулетів, відвідування ворожок, відьом, чарівниць, біоенергетиків, знахарів, екстрасенсів, кіропрактиків (костоправів) і всякого іншого зла. Зрікаюся фільмів, книжок і музики, котрі поширюють окультне. (Зрікаюсь всякого договору з сатаною і каюсь, що продав свою душу в будь-який спосіб). Все, що передано дияволу, я відбираю і повертаю під владу Ісуса Христа, в Ім'я Ісуса Христа і силою Його Крові.

В Ім'я Ісуса Христа я з себе виганяю всякого духа ненависті, заздрості, гіркоти, розчарованості, відкинутості, непрощенна, похоті, обжерливості, лінивства, гордості, безвідповідальності. Виганяю всякий дух брехні, омани, зіпсутості, розсіяності, непевності, розгубленості. Зрікаюся всякого духа, котрий би хотів мене навести на зло, а навіть на те, щоб дари Божі я зловживав.

Зрікаюся всякого зла і прошу Тебе: Господи Ісусе Христе, прости мені всі випадки, коли я шукав знання поза Тобою. Прости мені кожен випадок входження в окультне. Прости мені, що я не давав Тобі бути моїм Господом і Спасителем. Приймаю Твоє прощення і прощаю самому собі. Небесний Отче, дякую Тобі за Твою вічну Любов. Дякую Тобі, Ісусе, що Ти дав мені свого Святого Духа. Дякую, Тобі, Духу Святий, що Ти сповнюєш мене світлом, любов'ю, миром, здоров'ям і радістю.


Уклав: (р. Robert De Grandis, SSJ)


*    *    * 


Ісусе, я, убогий грішник, (ім’я), в присутності Твоєї Матері відновлюю та підтверджую свої хресні обітниці.

• відрікаюся назавжди сатани;

• відрікаюся назавжди всієї його гордині;

• відрікаюся назавжди усякої співпраці з ним.

Далі відрікаюся всіх нечистих демонів, які осквернюють і поневолюють передусім моє тіло: демона обжерливості, розпусти, алкоголізму, демонів гіпохондрії, лінивства, мамони, споживацтва… Добра Мати, щоби тепер у мені не залишилось порожнього місця, випроси для мене в Ісуса духа самовідречення і чистоти!

Далі відрікаюся всіх демонів, які осквернюють і поневолюють передусім мою душу: духа брехні, страху з того, що маю наслідувати Тебе, духа гніву, заздрості, критиканства, осуджування, себежалості, богохульства, бунту; духів, які діють в сьогоднішньому часі через нечисту музику, часописи, літературу, телебачення, інтернет і через суспільну думку. Відрікаюся духа гордості, єресей, фарисейства, лібералізму, раціоналізму, гностицизму і всіх релігійних демонів, які зловживають відчуттями і розумом та нищать живу віру. Відрікаюся всіх демонів, які через суспільну думку зло вважають за добро, а добро за зло. Добра Мати, випроси мені у Господа Ісуса Христа духа правдивої себекритики і послуху, щоб місце в моїй душі не залишилося порожнім.

Далі відрікаюся всіх нечистих демонів, які осквернюють і поневолюють передусім мого духа: це демони, які перейшли на мене через спіритизм (викликання духів), гіпноз, гомеопатію, народних цілителів, психотроніків, парадіагностиків, віщунів, магнетизерів, астрологів, білих і чорних магів та їх діяльність. Відрікаюся демонів, які перейшли на мене через йогу, дзен, метод рейкі, метод Сильви, трансцендентальну медитацію, гороскопи, кондиціонограми, китайські масажі та інші орієнтальні практики; через читання окультної літератури, через зливання воску, скидання вугликів, знімання вроків, спалювання рожі, через різні практики і симпатії, викликані ЗМІ та суспільною думкою, якою керують демонські сили!

Відрікаюся демонів, які перейшли на мене як темне спадкоємство з третього-четвертого покоління через те, що мої предки повірили різним формам магії, віщування, спіритизму та магнетизму. (Усвідом собі перед Богом, що тепер відрікаєшся. В думці декілька разів повтори: «Відрікаюся!»)

Цілковито відрікаюся від всіх цих демонів, яким я свідомо чи несвідомо відкрився, або їх успадкував. Добра Мати, випроси мені, щоб тепер до звільненого місця у мені зійшов в повноті Святий Дух, якого Ти разом з апостолами прийняла в день П’ятидесятниці (Ді. 2).

Дякую Тобі, Господи Ісусе, Сину Божий, що Ти помер за мене на хресті і Твоя Кров мене тепер очищує від кожного гріха (І Ів.1,7). Ти смертю на хресті зломив силу гріха і диявола. У св. Хрещенні я був занурений до Твоєї смерті (Рим.6,4). Перед смертю Ти сказав: «Спраглий!» Це була не тільки фізична спрага, але і внутрішнє прагнення довершити діло спасіння. Ісусе, і я тепер разом з Тобою прагну спасіння свого і ближніх.

У воланні «Елі, Елі, лема савахтані!» Ти висловив момент найважчої боротьби, коли Ти взяв на Себе всі мої гріхи, і Тебе мучили демони темряви.

У воланні «Звершилося!» Ти довершив діло спасіння. Диявол і гріх були переможені. Нічого вже не потрібно додавати, тільки потрібно собі це усвідомлювати і реалізувати.

Ці Твої слова є точним відображенням подій перед Твоєю смертю. Вони стосуються і мене. Останні слова уприсутнюють момент Твоєї спасительної смерті і за мене: «Отче, в руки Твої віддаю Духа мого!». Господи Ісусе, через св. Хрещення я був занурений до Твоєї смерті – до Твоєї перемоги на хресті. Силу Твоєї смерті маю вірою уприсутнювати через зречення своєї волі, навіть в найменших речах (лінивство, страх…). І я тепер з вірою переживаю смерть разом з Тобою – момент абсолютної перемоги і відданості: «Отче, в руки Твої віддаю духа мого». (Лк.23,46) (В думці декілька разів з вірою це повтори: «Отче, віддаю духа свого».)

(Богородице Діво… 3р.)