Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 26 березня 2013 р.

Святий Дух доторкнувся мене



Хочу дещо розповісти про себе. Мені 36 років. Народився я в сімї, де про Бога не знали. Мати була працівниця, а батько алкоголік. Коли мені було 12 років, він помер. Мати виховувала мене одна. Вчила всього доброго, але я не слухав її, і вулиця зробила свою справу. Вже з 14 років я розпочав курити анашу, вживати алкоголь та сів на голку. Так розпочалося моє бурхливе і «веселе» життя, яке тягнулося двадцять років. Двадцять років темряви і мороку.
Хоча деколи після чергового  стакана або дози здавалося, що життя не є вже таким поганим. Були часи, коли я намагався сам усе залишити. Вдавався до кодування, але все було намарно. Диявол надійно і твердо тримав мене в своїх кайданах. Мати, не витримавши моїх постійних гулянок, почала хворіти і скоро померла.

Після смерті мами я розпочав ще більше пити. Сів за кермо машини в нетверезому стані, попав в автоаварію і розбив три машини. Тільки тепер я розумію, що через ці випробування, горе і біду приходило моє наближення до Господа.  Від друзів я дізнався, що є такий Спаситель Ісус Христос, що Він лікує будь-які рани, визволяє від залежності. З січня 2000 року я розпочав ходити до церкви, слухати проповіді, дивитися, як люди прославляють Бога, спілкуються з Ним в молитві. І ось сталося чудо. Святий Дух доторкнувся мене.  Господь визволив від алкогольної залежності, наркотиків і куріння. 7 травня 2000 року я сказав Господу: «Прости мені, ввійди в моє серце і живи у ньому!» Через три місяця я прийняв Хрещення. Тепер я нова людина. Я побачив світло, пізнав правду, очистився від попереднього життя. Господь став для мене Спасителем, Цілителем і Другом. Моя дружина, яка стільки мучилася зі мною та зберегла наш шлюб, побачила чудо, яке вчинив зі мною Господь. Незадовго і вона покаялася і прийняла Хрещення. Наші діти відвідують недільну школу. В нас нова християнська сімя, і все дякуючи Ісусові, Який навіки поселився в наших серцях.


С.Панарін


(За матеріалами: «Когда серца касается Бог - Письма і свидетельства», том 2, ст.66).