Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

четвер, 3 липня 2014 р.

Дух Святий дав мені нове життя

Я народився та виховувався у християнській греко-католицькій сім’ї. Моя родина міцно трималася католицької віри навіть під час років комуністичного режиму: скрито приймали тайни Хрещення та Подружжя, брали участь в Службі Божій. У 90-ті роки, коли наша Церква вийшла з підпілля, я регулярно у дні воскресіння ходив до церкви. Однак, моє християнське життя, як і більшість християн, мало досить «традиційний характер»: багато речей, що стосуються життя з Богом, я не розумів і не був свідомий; часто дотримувався принципу – «так треба»; не читав Божого Слова тощо. Але незважаючи на це все, я любив молитися та був щирим перед Ісусом, якого ще так мало знав. І Дух Святий допоміг мені дійти через навернення до зрілості віри. З 10 років я хотів стати священиком. Це був мій секрет, який я відкрив тільки мамі. 

Пройшли роки шкільного навчання… Коли мені виповнилося 19 років я брав участь в реколекціях (духовних науках) в одному монастирі в м. Львові. Там Дух Божих торкнувся мого серця. Науки були спрямовані для того, щоб кожен міг відкрити своє серце для живого Ісуса, відновивши свої обіти хрещення – союз з Богом. Священик через Слово Боже готував нас також відкритися в повноті для Святого Духа і Його дарів, а також, відректися гріхів окультизму та від фальшивої нео-поганської культури та духовності. Під час молитов я пережив особливу Божу благодать, яка дарувала мені нове серце. Мене огорнула велика спрага до молитви і посвятити своє життя для Ісуса. Я відчув Божу любов, що Ісус за мене помер та дає мені прощення моїх гріхів. Мої очі мов прозріли і я отримав силу змінити свої погляди на життя. Пригадую, що деякі речі я мусів міняти на 180 градусів. Там, я знайшов в Ісусі Христі сенс свого життя. Усе це, навіть важко виразити словами, що стається у серці та свідомості людини, коли до її серця торкається Святий Дух. Це можна назвати духовною революцією в душі. Це немов би ти отримав друге дихання! Я усвідомив, що Ісус дарував мені нове життя. І в цьому новому житті Він має для тебе свій план любові. Коли я це збагнув, я сказав у молитві: «Отче, нехай буде воля твоя».

Так Ісус готував мене до священичого служіння.

Моє нове життя розпочалося з обнови віри та покаяння. Кожен, хто шукає Ісуса щирим серцем його знайде. Ісус для нього відкриється, де б він не був чи в якій би ситуації не знаходився. Дивлячись на своє минуле життя, а особливо на цей момент свого навернення, я зрозумів дві речі:

Перше, потрібно завжди відновлювати своє відношення до Ісуса через щиру молитву. Щоб часом наше серце не охололо та не збайдужіло, тобто повертатися до першої любові.

Друге, потрібно знову і знову просити про наповнення Святим Духом. Без Духа Святого наше християнське життя стає мертве. «Хто не має Духа Христового, той Йому не належить» (Рм.8,9). Зі свого досвіду знаю, що Дух Божий приходить там, де є каяття та покаяння – зміна життя.

Вся біда сучасного християнства полягає в тому, що християни прийняли духа світу, а відкинули чи є закриті для Святого Духа. Тому, сьогодні, стан є такий що по церквах видно ніби живих людей, але вони духовно мертві, як говорить пророк Єзекіїл в главі 37 вони «сухі кості». Тільки Дух Божий може їх оживити!

Якщо ти відчуваєш сухість в своїй душі, тебе придавлює тягар гріхів, ти незадоволений своїм життям, тодівідкрий своє серце для Святого Духа. Взивай його з глибини душі і твій рятунок прийде. Він не забариться!

Ісус дає шанс до покаяння кожному. А з покаянням приходить до душі мир та благословення. Тільки Ісус може перемінити наше життя. Ніхто інший це зробити не може, ні Будда, ні Магомед, ні вчителі Нової Ери.

Молюся за кожного, хто зробить цей крок до Ісуса. Це перемінило мене - це перемінить і тебе.


Ієромонах Дмитро