Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

суботу, 10 грудня 2016 р.

Ісус чує наші молитви

Основою життя християнина є апостольська наука (читання Святого Письма) і молитва. Це речі, які дають можливість відновити духовні сили, отримати їх і потім передавати їх іншим. Також Святе Письмо пише, що постом і молитвою ми можемо виганяти бісів, тобто молитва це той середник, яким ми можемо впливати на духовний світ. Кожен крок християнина, кожне свідчення, кожне діло в першу чергу повинно бути «промолене», тобто підкріплене молитвою. 

Молитва, згідно науки Церкви, буває: особиста – усамітнена; сімейна – в колі найближчих людей (жінка, діти); спільнотна – в християнській спільноті; Церковна – Свята Літургія. Кожен християнин повинен мати ці молитви, бо якщо хоча б одна з них буде відсутня, то це неодмінно призведе до духовного упадку. Молитва також завжди мусить бути з вірою, тобто приступаючи до молитви ми повинні вірити, що ця молитва буде вислухана Господом. Важливо, щоб молитва була зосередженою, без розсіяності, щоб в молитві ми духовно з’єднались з Господом. Це єдине місце, де ми можемо найбільше наблизитись до Ісуса, пізнати Його, мати особистий досвід спілкування з Ним, отримати від Нього розраду і підбадьорення.

Для мене великим підбадьоренням є наша молитовна група у вайбері. Коли виникає якась проблема, достатньо написати повідомлення і більше ніж 100 братів моляться в цьому наміренні.

Вчора ввечері в мене була висока температура, ламало все тіло, крутило ноги і руки, боліла голова. Я н міг нічого робити, був неспроможний навіть взяти собі ліки. Але більше відчував, що це була якась духовна боротьба, бо за день до того я був цілком здоровий. У мене вистачило сил тільки на те, щоб лежати і призивати ім’я «Ісус» і «Господи помилуй». Коли додому прийшла дружина, я її попросив написати повідомлення в групу, щоб за мене помолились. Для мене було великим підбадьоренням те, що тепер за мене помоляться мої брати і сестри у Христі. Я з вірою це прийняв. Навіть години не минуло, як я вже був спроможний встати і навіть повечеряти. Дякую Ісусу за все, що Він зробив, робить і ще зробить у моєму житті. 


Слава Ісусу Христу!

Назар Б.