Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятницю, 17 лютого 2017 р.

Куріння вбиває та поневолює

Мені звати Олег, мені 17 років і я не палю. Коли розмовляв з хлопцями, які ведуть поганий спосіб життя вбиваючи себе алкоголем, сигаретами і наркотиками, то свідчив їм, що ніколи не вживав тютюну і алкоголю, будучи свідомим, що цим я приношу зло собі та іншим. Для них це було приголомшенням - «якийсь дивний хлопець».

В житті мого брата, який поневолений наркотиками, алкоголем, а особливо тютюнопалінням, не бачу ніякого щастя. Він сам говорить про те, що не є щасливим і не бачить ні в чому сенсу, а лише відчуває постійне незадоволення і смуток. А тепер йому дуже важко звільнитися з цього всього, бо вже став рабом гріха. А в гріху щастя немає, бо гріх – це смерть і страждання. 

Можемо порахувати скільки коштує поневолююче тютюнопаління: 1 пачка коштує близько20-и грн, в тиждень – 140 грн, в місяць – 560 грн, а в рік 7300 грн. Людина витрачає стільки грошей, щоб знищити своє здоровʼя. 

Правдиве щастя я знайшов в Ісусі Христі. Він мені дає силу перемагати та тікати від поганих звичок, які поширені сьогодні між молоддю.