Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

неділю, 12 лютого 2012 р.

Окультизм і модерна психологія

СУЧАСНА ПСИХОЛОГІЯ І ОКУЛЬТИЗМ

Сучасна психологія поділяється на багато напрямків. Основою всіх є вчення двох “отців модерної психології” – З. Фройда і К.Ґ. Юнга. Обидва були виховані як християни. Відпали від цієї віри, але не стали атеїстами.
Світогляд З. Фройда був просякнутий стародавнім містицизмом і окультизмом. Його теорії виникли на основі дослідів над загіпнотизованим пацієнтом. Протягом цих дослідів, пацієнт “пригадував” події з раннього дитинства, які до цього часу собі не усвідомлював. Так була сформована теорія про “підсвідоме”. Як сьогодні вже бачимо, з розвитку модерних психологічних напрямків, невипадково існує паралель між фройдівським поглядом на детермінацію сучасності людини, її раннім дитинством і вченням про реінкарнацію. Зв’язком між цими поглядами, власне, і є теорія Юнга про “колективну свідомість”. К.Ґ. Юнг вчить, що “глибинний аналіз”, за допомогою якого з свідомості людини “зриваються” поодинокі шари, веде до відкриття “первинних архетипів”, у яких досягаємо рівня свідомості найпростіших форм життя (амеба). Ця теорія уможливила проникнення вчення про реінкарнацію в психотерапію.

К.Ґ. Юнг був учнем З.Фройда, але в 1912р. розірвав з ним контакт. В тому часі, коли Юнг був на межі психічного розладу, “придбав” духовного провідника – “Філемона”. Цей дух – провідник (демон) допоміг йому відкрити речі, які підтвердили його головну теорію про “колективну свідомість” та “архетипи”.
Лише при кінці свого життя Юнг признався, що вся його праця і твори в жодному разі не були наукою, а походили з страшних досвідів з духами, які на нього часто нападали і довели майже до шаленства. Юнг зміфологізував свої духовні досвіди і означив їх як “екстеріорізацію” подавлених бажань, спогадів, побоювань і архетипів, які походять з міфічної колективної свідомості. Його праця “Сім проповідей померлим” була написана під впливом цих духовних істот протягом трьох вечорів. У відповідях на основні питання про Бога, світ і людину, які він ставив духам, зібрана есенсія усієї його пізнішої праці на полі психології.
З.Фройд, крім дослідів з гіпнозом, робив також досліди з наркотиками. Був переконаний, що кокаїн – чудесний лік, і деякі його праці виникли, безсумнівно, під його впливом. З. Фройд також назначав наркотики іншим, так що це закінчилося смертю одного його товариша.
Відомо, що наркотики є однією з доріг “розширення свідомості” – тобто відкривання себе для демонів.
Бачимо, що сам корінь модерної психології отруйний і прогнилий, тому не дивно, що ціла сучасна психологія наскрізь просякнута окультизмом і фальшивим містицизмом (передовсім, Орієнту).
К. Роджерс, засновник гуманістичної психології, не приховує своєї участі в спіритичних сеансах. Містика Орієнту приваблює дедалі більше і більше психологів і психіатрів. Учасники з’їзду Товариства гуманістичної психології, який відбувався в серпні 1987р., взаємно вводили себе до “channeling, rebirthing, лікування енергіями, метафізичної консультації”, до того ж “традиційну ранішню медитацію – йогу і аеробіку – доповнювали декілька нових технік синхронізації мозкових гемісфер”. Багато сучасних психологів переймають досвід від індуїстських ґуру, а деякі, навіть, дали “висвятити” себе на індуїстських монахів. Автоактуалізація А. Меслоу – це власне, цивілізована версія автореалізації в йозі. Деякі психологи, як наприклад Й. Гюстн, відкрито заявляють про свою приналежність до руху Нью Ейдж, який використовує модерну психологію як один із середників запланованого знищення християнства. Таким чином, як говорить психолог Б. Сілбргелд: “Дійшло до того, що ті, предки яких, черпали з Божого Слова і поклонялися перед вівтарем Христа і Ягве, сьогодні поклоняються перед вівтарем Фройда, Юнга, Роджерса… і цілої низки подібних їм авторитетів” (опрацьовано згідно Д. Гант, Т. Мек. Мегн, Америка, новий учень чорнокнижника. Варшава, 1996).