Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 26 лютого 2013 р.

Господи – у Тебе слова життя вічного

Мій чоловік любив випивати. Через це втратив дві роботи. Два роки перебував у дома як безробітний. Він лікувався в наркодиспансері від алкоголізму, два рази кодувався. Третій раз вже не дозволили через стан здоров’я. Перебував постійно на таблетках, але все одно зриви тривали щораз частіше, а виводити його з цього стану ставало щораз важче. Які тільки методи не перепробували: уколи, капальниці... Не було вже сили..., чоловік втрачав усе. Всі роки я молилася сама, деколи долучалися і інші. Здавалося, що це вже ніколи не закінчиться.

В тому часі я побувала на духовних реколекціях у монастирі. Повернувшись, я побачила відчинену хату і п’яного чоловіка. Я розповіла йому про реколекції і про те, як Господь нас любить.
А ще дала йому образок Святого Прокопа Сазавського. Після цього він спокійно заснув, що до цього було неможливим!
Після цього ласкавий Господь дав мені ще один доказ Свого милосердя і всемогутності. Члени “Молитовної сторожі” 10 днів молилися за звільнення від алкоголізму мого чоловіка. Можна було бачити як Господь Бог його скріплює і дає силу. Він пішов до Святої Сповіді і Святого Причастя. Спільна молитва робить чуда.
Минуло вже 10 місяців... Мій чоловік вже навіть не дивиться там, де пригощають горілкою. Господи, Великий і Всемогутній, величаю і прославляю Твоє Ім’я на віки вічні. Алилуя!

М.М.К. 2004