Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 14 травня 2013 р.

Ісус пише за мене СМС

Я посварилась з своєю однокласницею. Прийшовши додому, відчувала тяжкість і неспокій. Я хотіла помиритися, але не мала сміливості зробити перший крок. Але Ісус допоміг мені: коли я взяла свій мобільний телефон, то випадково знайшла повідомлення, написане цій дівчині. Тільки треба було його відправити. Там були написані такі прості слова, але водночас, дуже важливі слова: “Вибач, я – винна”. Я була здивована і вражена. Все, що від мене вимагалося – це тільки натиснути кнопку і я це зробила. Господь допоміг мені; Він бачив, що я не маю сили. Ісус уже навіть пише за мене СМС. Це було велике чудо. Я усвідомила, що життя з Богом – дуже цікаве і Його плани – неперевершені!

Соломійка, 17 р.