Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

четвер, 3 жовтня 2013 р.

Чудесне зцілення: Я була інвалідом п’ятнадцять років.

Я була інвалідом п’ятнадцять років. Я вдячна нашому Господу за те, що Він зцілив мене. П’ятнадцять років тому, попавши в аварію, я отримала перелом лівої ключиці та перелом лівої руки в районі ліктьового суглобу. Мені зробили три операції, але вони не покращили мого стану. Рука стала коротшою на чотири сантиметри і не розгиналась до кінця в лікті. Я не могла навіть піднести до рота шматок хліба. Ліву руку могла підняти не вище рівня грудей. Змушена була відрізати косу, бо однією рукою не могла її розчісувати.


15 років я була інвалідом третьої групи. Коли я взнала, що в нашій колонії проводяться служіння зцілення, я почала відвідувати їх. Перший раз молились за зцілення мого шлунку і Господь зцілив мене. Коли я прийшла на служіння вдруге, я вірила, що коли за мене помоляться, Бог зцілить мою руку. Так і сталося. Моя рука виросла до нормальної довжини, вільно згинається і розгинається, я можу робити нею все, так само, як правою. Слава Богу!

Недавно в мене почала дуже сильно боліти спина, цілий місяць я знаходилась в лікарні. Біль була настільки сильною, що я не могла стояти. Аналізи показали, що в моїх нирках є пісок, крім того болів хребет.

Лікування не дало результатів. При першій  можливості я пішла на зібрання, в надії, що  Господь вилікує мене. За мене молились ще до початку служіння і я зразу зцілилась. Біль зникла повністю!

Галина Краснолуцька