Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

суботу, 3 листопада 2018 р.

Молитва св. Августина

Я вірую, Господи, але дай нехай вірую сильніше! Я вповаю на Тебе, та нехай уповаю більше. Я жалую, та нехай жалую сердечніше. Я люблю Тебе, та нехай люблю гарячіше. Кланяюся Тобі, як початкові всіх речей, бажаю Тебе, як останнього свого кінця. Славлю Тебе як найщедрішого давця, кличу до Тебе, як до найліпшого Батька.
Ти керуй мною Своєю мудрістю, охороняй могутністю, потішай ласкавістю, стримуй справедливістю.
Хочу того, чого Ти хочеш; хочу, як Ти хочеш, хочу, поки Ти хочеш.
Нехай буду на молитві уважний, у їжі стриманий, в обов’язках пильний, у постановах постійний. Нехай дбаю про зовнішню чемність, про внутрішню вірність, про уладнане життя, про прикладні чесноти.
Жертвую Тобі, Господи, свої думки, щоби простували до Тебе; свої розмови, щоби були про Тебе; свої діла, щоби були для Тебе; свої терпіння, щоби були задля Тебе.
Зроби Господи, щоб я любив Тебе, ненавидів себе, був зичливий для ближніх, а погорджував світом.
Допоможи мені, Боже, щоб я перемагав розкішливість строгістю, гнівливість - лагідністю, байдужість - побожністю.
Просвіти, Боже, мій розум, запали волю, очисти тіло, освяти душу. Нехай я ніколи не забуваю, що марне все, що земне, а велике все, що Боже, що коротко триває все дочасне, а довго - все вічне. Зроби, Господи, щоб я погорджував смертю, не чекав від Тебе осуду, врятувався від пекла й осягнув небо. 
Амінь.