Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 1 січня 2019 р.

Винахідник смартфона доктор Рокко Леонард приносить свої вибачення

Доктор Рокко Леонард Мартіно: - Вибачте мені! Я прошу вибачення за ту жахливу шкоду, яку моя цікавість завдала людству. Я хотів би сказати кілька слів, точніше, три - про мою нову книгу. Деякі з вас можуть подумати, що я маю на увазі "Цунамі технологій майбутнього", але це моя стара книга. Нова називатиметься "Apolgia pro mea curiositos" ("Вибачення за мою цікавість"). І ось ці три слова: мені дуже шкода! Я прошу вибачення за ту жахливу шкоду, яку моя цікавість завдала людству. По-перше: моя цікавість вчинила усіх ваших дітей залежними від користування смартфонами. Вони не можуть жити без своїх смартфонів. Вони не можуть поїсти без свого смартфона, який має лежати поруч. Слава Богу, їхні вчителі досить розумні, щоб заборонити їм приходити в клас зі смартфонами - можливо, нам слід попросити наших священиків і пасторів зробити це і для парафіян у храмах. Особисто я хотів би, щоб їм заборонили підходити з смартфоном до обіднього столу. Але знову ж таки зізнаюсь, я сам тримаю свій власний смартфон поруч з тарілкою, коли обідаю так, як і ви, і ми часто перериваємо сніданок чи обід повідомленнями і терміновими електронними листами, які ми просто повинні негайно прочитати і відповісти на них. Тому, можливо, ми самі повинні бути дуже обережними, якщо ми забороняємо нашим дітям приносити свої смартфони до столу, щоб і ми зрозуміли, що нам теж потрібна дисципліна щодо цього. Друге: я прошу вибачення за те, що мій винахід зруйнував спілкування між людьми. Ми з вами часто бачимо парочки і цілі групи молодих людей, що йдуть по вулиці і переписуються один з одним замість того, щоб просто порозмовляти. Сидячи разом у кімнаті, вони часто переписуються, замість того щоб вести жваву дискусію. За це я покірно прошу у вас пробачення. На колінах прошу вибачення. Третє: я прошу у вас пробачення за те, що зруйнував здоров'я ваших дітей, якщо не ваше власне. Ще недавно, якщо вам потрібно було знайти якусь інформацію, ви мусіли їхати до бібліотеки. Якщо ви не можете "проїхати пальцем" по екрані, то вам доведеться пройти кілька кілометрів, щоб дістатися туди, і витратити багато часу на пошуки відповідей на запитання. Тепер ви просто натискаєте на потрібну вам інформацію на смартфоні і дозволяєте Google робити за вас всю роботу. Google це витримає, йому нічого не буде, але ви швидко станете схожими на овоч. (Примітка: справді, Google полегшує роботу у пошуку інформації, але при цьому привчає наш мозок не аналізувати та обробляти дані, а приймати все готовим. Ми розучуємось думати самі, бо за нас думає електроніка). Мені також шкода, що ваші діти більше не звертаються до вас зі своїми цікавими запитаннями, тому що вони звертаються до Google. Це дуже велика втрата. Четверте: я повинен вибачитися за те, що вказівний палець наших дітей і нас самих також, стає закостенілим вказівним пальцем, щоб легше було маніпулювати ним на сенсорному екрані. По-п'яте, я також повинен вибачитися за те, що ваша права рука, якщо ви правша, або ліва рука, якщо ви лівша, стала довшою, від того, що ви тримаєте свій мобільний телефон в цій руці, коли робите селфі. І ще я повинен вибачитися за штучну посмішку, яка завжди відбивається на вашому обличчі, щоб ви завжди були готові до селфі. Все це вимагає вашого вибачення, і багато всього ще є попереду. У 1952 році я випадково відкрив щось, зване плазмою в ударних хвилях; в той час я запропонував деяким німецьким вченим-ракетникам, що замість того, щоб будувати щось висотою в 65 поверхів, наповнювати його вибухівкою і підносити до нього сірник, ми могли б використовувати плазмовий двигун, щоб змусити ракету злітати, як літак, а потім прискорюватися в космічному просторі, використовуючи спочатку турбогвинтові двигуни, потім таранні двигуни, а потім плазмові двигуни. Вони недвозначно сказали мені, що я дитина, яка не знає, про що говорить. Десь найближчим часом, можливо, через два-три роки, ми побачимо серію супутників, доданих до тих, які вже знаходяться на орбіті, так що тепер всі у цілому світі будуть на зв'язку. Чи можете ви собі уявити, як порушиться порядок за обідом, коли повідомлення будуть приходити з будь-якої точки світу і в будь-який час дня і ночі? Це повинно відбутися. На нас насувається друга хвиля, і - прошу мене вибачити - її вже не зупинити. І тому я прошу вас вибачити мою цікавість - і ви вибачте мене за те, що я виявив цю цікавість і створив смартфон та нові аспекти космічних польотів. А для тих з вас, хто не пробачить мені, я збираюся оголосити про створення нової організації, присвяченої поверненню до старих часів: повільну пошту і димові сигнали, піші подорожі і запряжені кіньми візки з безкоштовним гноєм для квіткових клумб - все, що ви можете використовувати. Першою вимогою організації буде відмова від вашого мобільного телефону. Чи готові ви підписатися? Джерело: aleteia.org