Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

суботу, 12 жовтня 2019 р.

ПРАЦЯ ВІД БОГА


У мене довга історія в пошуку праці. Я довший час молилася за працю, але бачила, що глибоко в душі не мала віри. Я з цього покаялася і продовжувала молитися, щоб сповнилася Божа воля для мене, щодо роботи і щоб знайти місце, де жити. Я вже не один раз чула як важливо святкувати неділю, але цього разу мене це сильно торкнуло. Це слово було для мене – (Вих. 35,2) «Кожен, хто робитиме в цей день, буде караний смертю». Це Боже слово запало мені в душу. Я спочатку не зрозуміла чому. Але нараз мені прийшла SMS, що можу прийти на співбесіду в один супермаркет. Там треба було працювати за поточним графіком, тобто потрібно було працювати дві неділі в місяць. Що робити? Приходили різні думки: раз погоджувалася, раз – ні. Але Господь прославився на цьому і дав побороти ці спокуси. Я не пішла на цю роботу. Хочу засвідчити, що коли людина сповняє Божі заповіді, то отримує мир і спокій, щастя і свободу, яку неможливо описати словами.
Я продовжувала молитися. Ще інтенсивніше шукала працю. Також ми з подругою за це молилися. В Інтернет я дала оголошення і тут мені дзвонять, що є пропозиція. Я поставила умову, щоб не працювати в суботу і в неділю. А тут – тільки в неділю. Я підготовляла документи і продовжувала молитися. І що сталося? Я захворіла, пропустила співбесіду і вже не йшла на ту роботу. В цей час я отримала підбадьорення, що якщо поставлю Ісуса на перше місце, то Він про все подбає. Потім приходить наступна пропозиція, але можу вибрати чи житиму вдома, чи у Львові. Але я знову захворіла і виглядало, що місце праці пропало. Хто буде мене тиждень чекати? Але все ж таки я поїхала на співбесіду. На моє велике здивування мене прийняли. Бог так покерував, що навіть не треба було нічого на співбесіді говорити, і не вимагали стажу. Але працевлаштування офіційне, все як має бути. Для мене це було на межі фантастики. Я взагалі була в шоку, як Господь все покерував.
Ця праця дійсно від Бога, бо і субота, і неділя вільні, і робочий час не лімітований. Зробила свою роботу і можу бути вільна. Слава моєму Богові.