Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

четвер, 2 січня 2020 р.

САМЕ ЦЬОГО Я ПОТРЕБУВАЛА

В двері квартири хтось сильно застукав. Господар відчинив і побачив схвильовану дівчину, яка попросила його прийти до її мами і допомогти їй спастись. Чоловік, а був це професор і ліберальний теолог, погодився. Пішов за даною йому адресою і знайшовши дім, увійшов до середини.

На ліжку лежала худенька жінка, по ній було видно, що жити залишилось їй недовго. Гість не гаючи часу почав розповідати хворій про Ісуса, як про хороший приклад життя, про те, що Він є великим Вчителем. Помираюча перебила його і сказала:"Але в усьому цьому нема нічого для такої, як я. Я не потребую приклад. Я є грішницею." Відвідувач бачив перед собою помираючу душу, а не міг нічим їй допомогти. Не мав з собою Євангелія, але згадав про те, чому вчила його мама і розпочав говорити про Божу любов в Христі, про Його смерть за всіх грішників, хоча сам не дуже в це вірив.


- Так, тепер це є те, чого я потребувала. Це є саме для мене, - втішилась жінка.

- Таким чином я досягнув її душі, але цей випадок перемінив моє життя. І від того вечора я завжди маю повне Євангеліє для спасіння заблуканих грішників, - розповідав потім колишній ліберальний теолог, а сьогодні учень Христа, який прийняв Боже слово і зрозумів, що воно стосувалось його.

Людина не потребує гарних слів чи настанов, а просте і водночас актуальне слово, яке може дати їй надію на спасіння і вічне життя. Ми повинні бути завжди готові до того, щоб дати звіт за свою віру перед людьми, але і до того, щоб показати іншим на Господа Ісуса Христа – нашого Спасителя і Бога.