Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 3 березня 2020 р.

Досвід багатодітної мами: «Господь є з нами, а тому не мусимо нічого боятися»

Я і мій чоловік є віруючими людьми. Коли ми одружилися, то спільно вирішили і дали перед Богом обітницю, що ми охоче приймемо кожну дитину, яку він нам дасть. Звісно, ми обоє розуміли, що це не буде легко. 

Коли ми очікували вже третю дитину, лікарі мене відправили на аборт мотивуючи, що у мене народиться каліка. Але про аборт ми навіть не думали. Замість того, ми разом з чоловіком молилися і Господь дарував нам чудову і здорову донечку. 

Господь обдарував нас 10-ма дітьми. Правда, що були з тим завжди великі проблеми: лікарі виявили комплікації – йшлося про моє життя і життя дитини (мій резус крові [Rh] є «мінус», а дитини був «плюс»). З роками ризики збільшувалися – дитина могла народитися із синдромом Дауна. Тому лікарі настоювали при кожній моїй вагітності на аборті. Також родина і друзі дали нам відчути, що ми якісь «чудаки»… Проте, незважаючи на все те, нас це не зламало! Чим більше нас було, тим ревніша була наша молитва. 

Тепер, коли ми всі молимося спільну родинну молитву з 20.00-21.00, ми з чоловіком завжди дякуємо за дар життя кожної дитини. Кожен день бачимо, як Господь береже і старається про наших дітей. З того пізнаємо, що Господь є з нами, а тому не мусимо нічого боятися. 

Багатодітна мама, Михайлина