Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 13 лютого 2013 р.

Молитва сокрушила серце

Я хочу розповісти, яке сталося чудо в моїй родині. Чотири роки тому мати мого чоловіка захворіла на важку хворобу – рак молочної залози. Ця жінка не ходила до Церкви, не сповідалась і не жила у шлюбі з чоловіком. Моя родина багато молилася за її оздоровлення і навернення, постили, жертвували Служби Божі. При кожній зустрічі з нею я старалася намовити її піти до Св. Сповіді, підсувала їй духовну літературу, але вона вважала, що ще не вмирає. Тоді я попросила ревнителя (керівника) молитовної групи, щоб молилися в моєму наміренні. За три дні після початку молитви, моя свекруха подзвонила і попросила привести їй священика.

Вона посповідалась і взяла церковний шлюб.

Я дякую Господу Богу і Марії за таку ласку.

п. Орися (м. Львів)