Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

вівторок, 9 квітня 2013 р.

Господь Ісус – Лікар душі і тіла

В мене були проблеми зі здоров’ям, боліла голова, серце і шлунок. Кожного дня протягом року я приймав таблетки від тиску. Не міг молитися на колінах і п’ять хвилин, дуже боліла спина. Коли приїхав у монастир на реколекції, то щиро покаявся у своїх гріхах у Святій тайні Сповіді. Молився і просив Господа Ісуса про оздоровлення моєї душі і тіла. Вже на другий день реколекцій я не пив таблеток від тиску і не відчував біль у серці та шлунку.


Останнього дня, коли священники молилися за оздоровлення над кожним з нас я ще не міг стояти на колінах, я просто сів на ноги і через хвилину-дві встав і відчув, що я цілком здоровий. Тепер я не п’ю таблеток від тиску і нічого мене не болить.

Я щиро дякую Тобі, Господи Ісусе і Тобі, Пречиста Діво Маріє за моє оздоровлення!

п. Володимир, м. Миколаїв