Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

суботу, 24 жовтня 2015 р.

Який сенс життя людини?


Можливо ти ще ніколи не ставив собі це питання. Ти молодий, повний сили та ідей. Лавина усе нових занять і проблем не дозволяє тобі зупинитися та задуматися над своїм життям. Можливо твоє життя подібне до цієї характеристики. В тебе гарна сім’я, діти. Ти мрієш мати або маєш шикарну машину і розкішний дім. Ти маєш чудову роботу, тебе поважають та цінять. Проте є одне «але», яке турбує усіх. Потрібно замислитись над реальністю смерті, за 100 років тебе і мене вже точно на цій землі не буде. А чи віднайшов ти правдивий сенс життя? Він не є у грошах, кар’єрі, славі і навіть не у дітях.

Можливо у тебе інша ситуація. Твоє життя було перехрестям терпінь і болю: зради, приниження, невдачі і розчарування, втрата дорогої тобі особи, інвалідність тощо. Щоб мати силу жити далі, ти також мусиш віднайти правдивий сенс свого життя.

Сучасній людині необхідно дати відповідь на це важливе питання: Який сенс мого життя? Для чого я народився? Для того, щоб їсти, спати, трохи повеселитися, працювати як кінь, а потім померти? Чи я це проста випадковість в історії Вселенної? Нажаль, мільйони людей тікають від цього питання, носячи в собі гори різних думок, депресій та розбиті серця.

Правдиву відповідь можемо знайти пізнавши Ісуса – нашого Творця і Спасителя. Він дарує сенс життя кожному, хто до Нього приходить: «Прийдіть до Мене, всі втомлені і обтяжені, і Я облегшу вас» (Мт 11,28) В Євангелії читаємо слова Ісуса: «Я – Дорога, Правда і Життя» (Ів 14,6). Ісус є Життя, тому може наповнити усі прагнення нашої душі. Коли я довірив своє життя Ісусу, Він дарував мені правдиве щастя, прощення гріхів та мир у душі. У Ньому я віднайшов правдивий сенс свого життя і покликання. Це важко передати словами. Можна порівняти це до людини, яка знайшла великий скарб, або до бігуна, який отримав друге дихання. Це було моє нове народження поєднане з бажанням жити та працювати для Ісуса та людей.

Метою життя людини є спасти свою душу через віру в Ісуса Христа. Ми покликані до вічного життя з Богом у Його славі на небі. Тому, ап. Павло в листі до Филип’ян пише, що «наше громадянство в небі» (3,20), а тут, на землі, ми тільки подорожуючі. Ціле наше життя є періодом, коли маємо визначитися: прийняти Ісуса чи Його відкинути, прийняти дар спасіння і вічне життя чи цим Божим даром погордити та відкинути.

Отож, ціль нашого життя є прийняти Ісуса до свого життя, стати Його учнем та здобути небо через витривалість у вірі. 


Дмитро, 32 роки