Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

четвер, 26 травня 2016 р.

Боже визволення від страху

Коли я була малою, то дивилася фантастичні фільми та фільми жахів. Це було мені звичайно на шкоду, але я цього ще не розуміла. І через це прийшов страх – я боялася сама залишатися ввечері вдома. Коли були батьки – то все було добре і спокійно на серці, але якщо вони десь поїхали і мене залишили одну, то я не знаходила собі місця… Трапилося навіть таке, що одного разу, коли мене знову батьки залишили вдома одну, я пішла до кухні, взяла два кухонні ножі і заховала їх під ліжко. Мене весь час мучив страх, що хтось нападе на нашу квартиру, що прийдуть злодії і щось нам заподіють…

І раптом одного дня (я вже тоді почала ходити на молитовну спільноту при нашій церкві, спізнавала велику Божу любов), я вирішила: «Досить, потрібно щось з тим страхом робити, так більше не може продовжуватись…» В моїй кімнаті я клякнула, взяла в руки Святе Письмо, помолилася щиро до Святого Духа і попросила Ісуса, щоб забрав від мене той страх і невіру. Я усе віддала Ісусові і з вірою відкрила Боже слово: «Коли ж страх мене огорне, на Тебе уповаю! На Бога, слово котрого славлю, на Бога уповаю, не страхаюся: що може заподіяти мені людина?» (Пс.56,4-5). З того часу я мала спокій і певність, що без волі Божої ані волосина з голови не впаде. Дякую Ісусові, що звільнив мене від страху і невіри.
Христина