Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

суботу, 30 березня 2013 р.

Ісус дарує нове життя

Я прожила дуже нелегке життя. Моя мама померла, коли мені було 2 роки, тато від нас відмовився. Нас виховувала тітка з своїм чоловіком. В хаті часто були п’яні скандали, тому вже з дитинства я мала сильні зранення. З 14-ти років почалось моє абсолютно доросле життя, все хотілося попробувати, я нічого не боялася і гріх почав мене руйнувати. В 19 років я вийшла заміж, але життя з чоловіком не складалося. Він випивав і я також заглядала в чарку. Невдовзі я захворіла на депресію і почались мої терпіння.

Психіатрія, нерозуміння рідних, чоловіка, друзів; алкоголь спровокував в мені бажання піти з життя. Я напилась і порізала вени. В результаті знову опинилась в психлікарні. Так продовжувалось дуже довго. Я і чоловік просто гинули в гріхах. В нас вже був син і він також страждав. А коли нам стало мало горілки, ми попробували наркотик – екстазі. Після трьох місяців вживання цього препарату, в мене почалась дуже сильна депресія. Я помирала на очах. Вони повністю зруйнували мене. АЛЕ БОЖЕ МИЛОСЕРДЯ НЕМАЄ МЕЖ.

В скорому часі навернувся мій чоловік. І Бог почав його змінювати. Боже провидіння послало нам жінку, яка опікувалася мною: водила до Церкви, молилася за мене. Чоловік кожного дня возив мене на Службу Божу. І протягом трьох місяців я вийшла з депресії без жодної таблетки. Але зло не хотіло мене відпускати. З часом я далі ображала Бога та сумління вже не давало мені спокою. Одного разу молилась “Ісусову молитву” і може встигла вимовити її тільки 5 разів, як раптом мене огорнула Божа присутність. На мене зійшло сильне покаяння. Я впала на коліна і почала просити в Бога пробачення. За декілька хвилин в мене перед очима пройшло все моє життя. Мені було дуже важко, але в душі я зрозуміла, що Бог мені все прощає. Саме в цей момент в моє зранене, хворе від гріха серце прийшов перший спокій. В одну мить все змінилось. Все довкола було те саме, але я інша. Так я народилась вдруге.
Багато змін відбулось у мене і в моїй родині. Бог подарував мені здоров’я. Ісус зцілив мене від куріння, алкоголю, наркотиків, депресій. Бог наповнив серце мого чоловіка любов’ю до мене і в нас чудова родина – троє діток і ми чекаємо на четверту. Я маю спільноту, нових друзів,... Я маю Бога – а це головне!

Я би хотіла сказати молодим людям, щоб вони не поспішали в житті. Для кожного Бог приготував щось чудове, тільки треба довіритись і сказати: “ВІРЮ І ОЧІКУЮ!”