Святе Писання багаторазово і з найбільшою суворістю засуджує гріх проти природи (гомосексуалізм, лезбіянство, транссексуалізм, педофілія,...). В Старому Завіті, наприклад, в книзі Левіт, яка містить законні приписи продиктовані Мойсею Богом, щоб захоронити вибраний народ від розкладу віри і звичаїв, строго засуджується гомосексуальні практики, які тут називаються «гидотою».
«З чоловіком не сходитимешся, як сходишся з жінкою: це гидотна (…) Кожен бо, хто допуститься якоїсь із тих гидот, - кожен такий буде викорінений з-поміж людей своїх» (Лев. 18:22,29).
«Коли чоловік зійдеться з чоловіком так, як із жінкою, обидва вчинили гидоту; смертю мусять їх покарати; кров їхня на них» (Лев. 20:13).
Це потверджували також і пророки Ізраїля. Пророк Ісая говорить: «Вираз їхнього обличчя проти них свідчить; вони явно, як Содом, про свій гріх розповідають, вони його не криють. Горе їм! Бо самі на себе зло накликають» (Іс. 3:9.)
Божа кара на Содом і Гомору
«Далі Господь сказав (Аврааму): «Скарги, що здіймаються з Содому і Гомори, вельми великі і гріх їхній дуже тяжкий» (…) Тоді мужі (ангели) промовили до Лота: «Хто тут іще з тобою? Зять, сини, дочки, хто б не був з твоїх у місті, виведи їх із цього місця, бо ми зруйнуємо це місце, тому що великі скарги знялися проти них перед Господом (…) тоді Господь зіслав на Содом та Гомору дощ із сіркою й вогню Господнього з неба і винищив ті міста й усю долину та й усіх мешканців цих міст із тим, що росло на землі. (…) Авраам же, вставши вранці, пішов на місце, де стояв був перед Господом, і глянув у бік Содому і Гомори й усієї долини та й бачить: аж ось дим із землі йде вгору, наче кіптява з печі» (Бут. 18:20; 19:12-13, 24-28).
Коментуючи це місце з Біблії багато Отців Церкви, йдучи слідом за Тертуліяном (порів. Apologetico, § 40) та істориком Орозійом (порів. Historiae eccles., I, 5) свідчили, що на розлогому місці, де були ці два міста, що сьогодні співпадає з Мертвим Морем, «земля смердить ще пожежею», щоб застерегти майбутні покоління перед забуттям Божого покарання.
«Під час моїх подорожей – потвердив перед своїми суддями мученик Піоній (+250) – я пройшов усю Юдею, я перейшов через Йордан і я міг спостерігати цю землю, яка аж до сьогодні має знаки Божого гніву (...) Я бачив дим, який ще сьогодні підіймається зі своїх руїн і грунт, якого вогонь перемінив у попіл, я бачив цю землю усю побиту посухою та неплідністю. Я бачив Мертве Море зі своєю водою, яка поміняла природу: засолилася зі страху Божого і не може кормити живі істоти» (Акти мучеників, ст. 112-113)
Апостол Павло: содоміти царства Божого не успадкують
Новий Завіт потверджує це засудження словами ще суворішими. Ап. Павло, в деякий місцях своїх листів, дає нам глибоке пояснення зруйнуваня Содоми і Гомори, з’єднавши гомосексуалізм з беззаконням, ідолопоклонством та вбивством.
«Тому й передав їх Бог за похотями їхнього серця на нечистоту, щоб вони самі сквернили власні тіла між собою. Вони замінили Божу правду на неправду і честь віддавали і служили створінню радше, ніж Творцеві, котрий благословен повіки. Амінь . За це ж і видав їх Бог пристрастям ганебним, бо їхні жінки змінили природні вживання на протиприродні; так само і чоловіки, полишивши природні вживання з жінкою, розпалилися своєю пожадливість один до одного, чинячи ганьбу, чоловіки на чоловіках, і приймаючи на собі самих належну плату свого блуду.(…) Вони, хоч спізнали Божий присуд, що, хто таке чинить заслуговує на смерть, не тільки це роблять, але й схвалюють це в тих, що таке чинять». (Рм. 1: 24-32)
«Відаючи, що закон дано не для праведника, лише для беззаконних, непокірних, безбожних, грішників, нечестивих та нечистих, батьковбивців та матеревбивців, душогубців, розпусників, мужоложців, людокрадів, забріханців, кривоприсяжників і для всіх інших, що противляться здоровому навчанню». (І Тим. 1:9-10)
"Чи ж не знаєте, що неправедні царства Божого не успадкують? Не обманюйте себе! Ані розпусники, ані ідолопоклонники, ані перелюбники, ані розгнуздані, ані мужоложники (…) царства Божого не успадкують» (І Кор. 6:9-10)
"І коли він, щоб дати приклад безбожникам майбутнім, міста Содом і Гомору обернув у попіл, засудив їх на загладу цілковиту; коли він вирятував праведного Лота, якого пригнітала розбещена поведінка беззаконників, - бо праведник, живучи між ними, мучився день-у-день, бувши праведною душею, глядівши і слухавши беззаконних учинки, - то Господь знає, як визволяти побожних від спокуси, неправедних же, призначених для кари, тримати на день суду." (2 Пт 2:6-9)
«Так само Содом і Гомора з сусідніми містами, - які, подібно до них, віддались були розпусті й кинулися за іншим тілом, - лежать як приклад, скарані вічним вогнем » (Юд. 7)