Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

середу, 7 грудня 2016 р.

Моє свідчення про вислухану молитву

Чи молитва в моєму житті була вислухана? Я скажу – так, і нераз. 

Одного разу зі мною трапився такий випадок: при підрізці дерев за допомогою ланцюгової пили я отримав травму лиця. При роботі пилою на рівні лиця, пила спружинила об гілку і я шиною пили розсік собі навскіс ніс і брову. В той момент я нічого не відчув, але коли заструменіла кров, то почав взивати: «Ісусе, помилуй мене». Чистку дерев я робив в місці, де мене не могли почути мої рідні. Кинувши пилу, з розсіченим лицем я переліз через паркан (щоб скоротити шлях) і побіг додому. Впродовж цього шляху я молив Бога, щоб не втратити свідомість та не зійти кров’ю.

Бог вислухав мою молитву. В момент травми я ще не усвідомлював, як близько я вже був до свого кінця. Дякуючи Богу моя мати надала мені першу допомогу, а за 7хв. приїхав мій брат і мене доставили у приймальний покій де травматолог зашив рану. Весь той час я молив Ісуса, дякував Йому та перепрошував.

Як результат травми – у мене був розкроєний ніс, рвана рана, яка мало не зачепила око та роздроблена надбровна кістка.

Ввечері мої рідні запросили додому священика, щоб він уділив мені оливопомазання. Після сповіді та Св. Євхаристії я прийняв оливопомазання і ми спільно з сім’єю помолилися за оздоровлення моєї душі і тіла.

Як результат молитви, можу засвідчити про Божу любов і милосердя: за весь період, з моменту отримання травми до повного одужання, я жодного разу не відчув болю в місці травми. Через тиждень я вже міг піти до праці і це явне чудо. 

Разом з тим я усвідомив, що Ісус дав мені урок щодо моєї безпечності та зарозумілості, але при цьому і не покинув мене, але проявив Свою любов і милосердя.


Дякую за все Ісусу.

Олег А.