Крик душі: свідчення мами, яка не зробила запланований аборт Сила страху паралізує людину Гріхи проти гідності подружжя Боротьба Церкви з єресями: минулі та сучасні єресі 1 Божа Заповідь і гріхи проти неї (обширно) Міжрелігійний діалог витіснив місійну природу Церкви. Які руйнівні плоди це принесло? "Дім Аврамічної Сім'ї" - нова Вавилонська вежа і формування нової синкретичної релігії New Age

пʼятниця, 5 липня 2019 р.

Віра в Боже слово

Хтось каже: "Я вірю Біблії. Насамперед не тому, що у ній є надприроднє, швидше тому, що людина може пояснити своїм розумом." Такі люди читають Боже слово з ножицями в руках: щоб вирізати те, що їм не подобається. Чужоложник виріже все, що освідчує його з гріха, алкоголік все про п'янство, брехун все про обман.
До одного священика прийшов його парафіянин і каже йому: "Це Ваша Біблія!"


- Моя Біблія?,- запитав священик побачивши подерту книгу.

- Так, Ваша Біблія, отче. Я вже 5 років слухаю Ваші проповіді і вирізав з Біблії все, про що Ви говорили, що є неймовірним і перебільшенням.

Третина Божого слова була вирізана. Книг Йова, Проповідника, Одкровення не було зовсім, а крім того бракувало ще багатьох місць з Писання.

Це не є чимось новим в історії. Пророк Єремія приніс цареві Йоакиму свою книгу пророцтв, яку написав через нього Святий Дух. Цар і його придворні читали її, а потім цар ножиком відрізав частини сувою і кидав у вогонь, аж поки все повністю не спалив. Чому він так поступив? Бо йому не підходило Боже звернення і заклик до покаяння, через це Господь хотів змилуватись над ізраїльським народом.

А що я? Як виглядає моя Біблія, швидше моє внутрішнє відношення до неї? Чи є для мене Біблія Божим словом? Чи я вірю у все, що у ній написано, у все, чого вона навчає? І чи є Боже слово авторитетом у моєму житті?